Cef - Uyuyunca Geçer Şarkı Sözleri

Sayfamızda Cef - Uyuyunca Geçer Sözleri, Cef - Uyuyunca Geçer Şarkı Sözü, Cef - Uyuyunca Geçer Lyrics, Cef - Uyuyunca Geçer Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Cef Şarkı SözleriCef'in, DMC etiketiyle yayınlanan "Uyuyunca Geçer" isimli single çalışması, video klibiyle netd'de
Cef - Uyuyunca Geçer Şarkı Sözleri
Yazıklar oldu bile gitmeden önce ama yeni anlıyorum
Hiç sevmemişti beni aslında daha şimdi çözüyorum
Kendini yerden yerlere vursa
Her gece bağıra çağıra seni seni sussam
Sevdiğime seveceğime hatırı kırık sözlerime
Sana değil gülüşlerime kızıyorum
Yandığıma tutuştuğuma boynu bükük duruşlarıma
Kalbimin o atışlarına acıyorum. Yatıyorum..
Uyuyunca geçer uyanınca geçer
Sabah olunca güneş dokununca her şey daha da beter..

Uyuyunca geçer uyanınca geçer
Sabah olunca güneş dokununca her şey daha da beter..

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »