Berkay - Yığılıp Kaldım Şarkı Sözleri

Sayfamızda Berkay - Yığılıp Kaldım Sözleri, Berkay - Yığılıp Kaldım Şarkı Sözü, Berkay - Yığılıp Kaldım Lyrics, Berkay - Yığılıp Kaldım Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Berkay Şarkı SözleriBerkay - Yığılıp Kaldım şarkı sözlerinden önce Berkay ile ilgili kısa bilgi;

Berkay, 1981, Ankara , doğumludur.

Türk pop müzik şarkıcısı Berkay'ın tam adı Berkay Şahin 'dir.

İlk albümünğ 2010 yılında Ele İnat albümüyle yapmıştır.

2010 yılında bir çok ödül töreninde en iyi çıkış yapan şarkıcı olarak seçilmiştir.

2012 yılında ikinci albümü Aşk sadece ve 2014 'de Aşk Melekleri isimli albümlerini çıkarmıştır.

Berkay - Yığılıp Kaldım Şarkı Sözleri
Vakitsiz gittin de iyi mi ettin?
Düşünmeden kırdın bin kez söylettin
Adı gibi kısa olsaydı senden ayrı kaldığım bir yıl
Koskaca bir ömür gibi adım adım saydım

Bir anda kaybettim
Her şey anlamını yitirdi
Çağırmadan gelirsin zannettim
Yığılıp kaldım

Bir anda kaybettim
Her şey anlamını yitirdi
Çağırmadan gelirsin zannettim
Yığılıp kaldım

Gelmedin, daha da gelmezsin.

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »