Berkay - En Azından Şarkı Sözleri

Sayfamızda Berkay - En Azından Sözleri, Berkay - En Azından Şarkı Sözü, Berkay - En Azından Lyrics, Berkay - En Azından Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Berkay Şarkı Sözleri Berkay - En Azından şarkı sözlerinden önce Berkay ile ilgili kısa bilgi;

Berkay, 1981, Ankara , doğumludur.

Türk pop müzik şarkıcısı Berkay'ın tam adı Berkay Şahin 'dir.

İlk albümünğ 2010 yılında Ele İnat albümüyle yapmıştır.

2010 yılında bir çok ödül töreninde en iyi çıkış yapan şarkıcı olarak seçilmiştir.

2012 yılında ikinci albümü Aşk sadece ve 2014 'de Aşk Melekleri isimli albümlerini çıkarmıştır.

Berkay - En Azından Şarkı Sözleri
Sana kaç kere söyledim geçemedin
O inadından ve nazından
Şimdi senden son bir ricam var
Bugün gitme en azından

Ben aşkta hep acemiyim
Olamadım kimine göre usta
Sanmıyorum ama belki de beni anlarsın
Dinle biraz sus da (x2)

Aşığım demiyorum ama seviyorum
Kendimi çözemiyorum
Belki özlerim belki özlemem
Bunu önceden sezemiyorum

Sana kaç kere söyledim geçemedin
O inadından ve nazından
Şimdi senden son bir ricam var
Bugün gitme en azından

Ne dediysen dinledim al boynuna
Günahım ve sevabım var
Şu feleğe de son bir sözüm var
Silsin seni hemen alınyazımdan

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »