Berkay - Dünya Dönüyor Şarkı Sözleri

Sayfamızda Berkay - Dünya Dönüyor Sözleri, Berkay - Dünya Dönüyor Şarkı Sözü, Berkay - Dünya Dönüyor Lyrics, Berkay - Dünya Dönüyor Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Berkay Şarkı SözleriBerkay - Dünya Dönüyor şarkı sözlerinden önce Berkay ile ilgili kısa bilgi;

Berkay, 1981, Ankara , doğumludur.

Türk pop müzik şarkıcısı Berkay'ın tam adı Berkay Şahin 'dir.

İlk albümünğ 2010 yılında Ele İnat albümüyle yapmıştır.

2010 yılında bir çok ödül töreninde en iyi çıkış yapan şarkıcı olarak seçilmiştir.

2012 yılında ikinci albümü Aşk sadece ve 2014 'de Aşk Melekleri isimli albümlerini çıkarmıştır.

Berkay - Dünya Dönüyor Şarkı Sözleri
Sen ne dersen de,sen ne dersen de,
Dünya dönüyor dönecek,
Hayat sensizde sürecek,
Bitecek acılar bu günler geçecek,
Sen ne dersen de,

Yalan değil,yalan değil,
Seni sevdiğim yalan değil,
Kahrolduğum yalan değil,
Duyarsam bir gün başka,
Sevgili bulduğunu,yalan değil,

Artık kızmıyorum kaderime,
Bıraktı beni kendime,
Bahtın açık olsun,yolun açık olsun,
Bırak beni halime,

Dünya dönüyor dönecek,
Hayat sensizde sürecek,
Bitecek acılar bu günler geçecek,
Sen ne dersen de...

Unutacağım,unutacağım,
Gözlerinin rengini,
Acı veren sevgini,
Karar verdim artık,
Senin herşeyini unutacağım,

Kader değil,kader değil,
İçimdeki duygular,
Kaybettiğim umutlar,
Zalimce imzalanan,
O acı hatıralar,kader değil,

Artık kızmıyorum kaderime,
Bıraktı beni kendime,
Bahtın açık olsun,yolun açık olsun,
Bırak beni halime,

Dünya dönüyor dönecek,
Hayat sensizde sürecek,
Bitecek acılar bu günler geçecek,
Sen ne dersen de...

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »