Berkay - Benim Hikayem Şarkı Sözleri

Sayfamızda Berkay - Benim Hikayem Sözleri, Berkay - Benim Hikayem Şarkı Sözü, Berkay - Benim Hikayem Lyrics, Berkay - Benim Hikayem Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Berkay Şarkı SözleriBerkay - Benim Hikayem şarkı sözlerinden önce Berkay ile ilgili kısa bilgi;

Berkay, 1981, Ankara , doğumludur.

Türk pop müzik şarkıcısı Berkay'ın tam adı Berkay Şahin 'dir.

İlk albümünğ 2010 yılında Ele İnat albümüyle yapmıştır.

2010 yılında bir çok ödül töreninde en iyi çıkış yapan şarkıcı olarak seçilmiştir.

2012 yılında ikinci albümü Aşk sadece ve 2014 'de Aşk Melekleri isimli albümlerini çıkarmıştır.

Berkay - Benim Hikayem Şarkı Sözleri
Bilmiyorum pişman mısın
Kendi hatalarını görmez oldun
Sen bana düşman mısın
Varlığımdan rahatsız olmuşsun
Kaçarsın doğrusun
Kendinden bile korkarsın
Durdurulmaz mı bu kin bu öfke
Kalmamış bizden bir şey içinde
Haklıydın belki sen de kendince
Yalan yok ki benim hikayemde
Yanılıp da gidiyorsun
İnan artık bendeki aşka
Düşünmeden ah çekiyorsun
Benim aşkım saf temiz anla.

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »