Berkay - Beni Bozar Şarkı Sözleri

Sayfamızda Berkay - Beni Bozar Sözleri, Berkay - Beni Bozar Şarkı Sözü, Berkay - Beni Bozar Lyrics, Berkay - Beni Bozar Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Berkay Şarkı SözleriBerkay - Beni Bozar şarkı sözlerinden önce Berkay ile ilgili kısa bilgi;

Berkay, 1981, Ankara , doğumludur.

Türk pop müzik şarkıcısı Berkay'ın tam adı Berkay Şahin 'dir.

İlk albümünğ 2010 yılında Ele İnat albümüyle yapmıştır.

2010 yılında bir çok ödül töreninde en iyi çıkış yapan şarkıcı olarak seçilmiştir.

2012 yılında ikinci albümü Aşk sadece ve 2014 'de Aşk Melekleri isimli albümlerini çıkarmıştır.

Berkay - Beni Bozar Şarkı Sözleri
Sana doğru gelen tüm şeyler beni bozar, beni bozar
Yalana kaymış tüm sözler önce seni bozar sonra bizi bozar Bi daha böyle sevmen için yeniden yüreğini eskitmeden tutmalısın
Ama, ama, ama bu önce seni bozar, seni bozar
Bi daha böyle sevmen için yeniden yüreğini eskitmeden tutmalısın
Ama, ama, ama, bu önce seni bozar seni bozar

Olmaz demiyorum zaten akacak kan yerinde durmaz
Solmaz güllerim merak etme bana hiç bişey olmaz

Arsız gibi, yüzsüz gibi gidene dur demek olmaz
Olmaz demiyorum zaten akacak kan yerinde durmaz
Solmaz güllerim merak etme bana hiç bişey olmaz
Arsız gibi, yüzsüz gibi gidene dur demek olmaz

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »