Berkay - Aşktan Fazla Şarkı Sözleri

Sayfamızda Berkay - Aşktan Fazla Sözleri, Berkay - Aşktan Fazla Şarkı Sözü, Berkay - Aşktan Fazla Lyrics, Berkay - Aşktan Fazla Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Berkay Şarkı SözleriBerkay - Aşktan Fazla şarkı sözlerinden önce Berkay ile ilgili kısa bilgi;

Berkay, 1981, Ankara , doğumludur.

Türk pop müzik şarkıcısı Berkay'ın tam adı Berkay Şahin 'dir.

İlk albümünğ 2010 yılında Ele İnat albümüyle yapmıştır.

2010 yılında bir çok ödül töreninde en iyi çıkış yapan şarkıcı olarak seçilmiştir.

2012 yılında ikinci albümü Aşk sadece ve 2014 'de Aşk Melekleri isimli albümlerini çıkarmıştır.

Berkay - Aşktan Fazla Şarkı Sözleri
Zor zamanımda
Ümidimi yitirmedim
Sen dışını süslerken
Ben kalbimi temizledim

Suçumu gördüm, bahane bulmadım
Senden değil gölgemden çekindim
Suçumu gördüm, bahane bulmadım
Senden değil gölgemden çekindim

Yanlış yolda yürünmezmiş asla
Direndim tükettim uğrunda ne varsa
Bomboş hayaller kurmam ben asla
Bana yaşattığın acılar aşktan fazla

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »