Barış Manço - Domates Biber Patlıcan Şarkı Sözleri

Sayfamızda Barış Manço - Domates Biber Patlıcan Sözleri, Barış Manço - Domates Biber Patlıcan Şarkı Sözü, Barış Manço - Domates Biber Patlıcan Lyrics, Barış Manço - Domates Biber Patlıcan Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Barış Manço Şarkı SözleriBarış Manço - Domates Biber Patlıcan şarkı sözlerinden önce Barış Manço ile ilgili kısa bilgi;

Barış Manço, 2 Ocak 1943, Üsküdar, İstanbul, Adana, doğumludur. 1 Şubat 1999, Kadıköy, İstanbul'da hayatını kaybetti.

Türkiye'de rock müziğin öncülerinden, Anadolu Rock türünün kurucuları arasında sayılan Barış Manço Galatasaray lisesinde eğitim gördü ve müzik hayatınada burada başladı.

İki yüzün üzerinde bestesi olan sanatçı, yüksek öğrenimini Belçika Kraliyet Akademisi'nde tamamladı...

Şarkıları, Arapça, Bulgarca, Flemenkçe, Almanca , Fransızca, İbranice, İngilizce, Japonca ve Yunanca dillerinde de yorumlandı.

Barış Manço 1991 yılında Türkiye Cumhuriyeti Devlet Sanatçısı Unvanı'na layık görüldü. TRT ekranlarında yayınlanan Adam Olacak Çocuk ve 7'den 77'ye isimli programları o dönemin en çok izlenen programları olmuştur.
Barış Manço - Domates Biber Patlıcan Şarkı Sözleri
Domates biber patlıcan
Domates biber patlıcan
Bir anda bütün dünyam karardı
Bu sesle sokaklar yankılandı
Domates biber patlıcan
Keşke hislerimi sana açıkca anlatabilseydim
Sana deli gibi aşık olduğumu söyleyebilseydim
Gözgöze geldiğimiz o anda
sanki Dilim tutuldu bir anda
Konuşamadım karşında
Oysa bütün cesaretimi toplayip sana gelmiştim
Senin için çarpan şu kalbi gör istemiştim
Tam elini tutmak üzereyken
Aşkımı itiraf edecekken
Sokaktan gelen o sesle yıkıldı dünyam
Domates biber patlıcan
Domates biber patlıcan
Bir anda bütün dünyam karardı
Bu sesle sokaklar yankılandı
Domates biber patlıcan
Şimdi benden çok uzaklardasın biliyorum
Belki Bir gün dönersin diye dualar ediyorum
Seni bir defa görsem yeter
İnanki bu bir ömre bedel
Yeter ki bitmesin bu rüyam
Nereye gitsem ne yana baksam hep seni görüyorum
Biliyorum artık çok geç ama yine de bekliyorum
Herşey boş geliyor bana
Sarılacağım sımsıkı sana
Yeter ki yıkılmasın bir daha dünyam
Domates biber patlıcan
Domates biber patlıcan
Bir anda bütün dünyam karardı
Bu sesle sokaklar yankılandı
Domates biber patlıcan

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »