Barış Manço - Aynalı Kemer Şarkı Sözleri

Sayfamızda Barış Manço - Aynalı Kemer Sözleri, Barış Manço - Aynalı Kemer Şarkı Sözü, Barış Manço - Aynalı Kemer Lyrics, Barış Manço - Aynalı Kemer Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Barış Manço Şarkı SözleriBarış Manço - Aynalı Kemer şarkı sözlerinden önce Barış Manço ile ilgili kısa bilgi;

Barış Manço, 2 Ocak 1943, Üsküdar, İstanbul, doğumludur. 1 Şubat 1999, Kadıköy, İstanbul'da hayatını kaybetti.

Türkiye'de rock müziğin öncülerinden, Anadolu Rock türünün kurucuları arasında sayılan Barış Manço Galatasaray lisesinde eğitim gördü ve müzik hayatınada burada başladı.

İki yüzün üzerinde bestesi olan sanatçı, yüksek öğrenimini Belçika Kraliyet Akademisi'nde tamamladı...

Şarkıları, Arapça, Bulgarca, Flemenkçe, Almanca , Fransızca, İbranice, İngilizce, Japonca ve Yunanca dillerinde de yorumlandı.

Barış Manço 1991 yılında Türkiye Cumhuriyeti Devlet Sanatçısı Unvanı'na layık görüldü. TRT ekranlarında yayınlanan Adam Olacak Çocuk ve 7'den 77'ye isimli programları o dönemin en çok izlenen programları olmuştur.
Barış Manço - Aynalı Kemer Şarkı Sözleri
Sabah yeli ılgıt ılgıt eserken seher vakti bir güzele vuruldum
Al dudakta inci dişi bu dünyada yok bir eşi
Seher vakti bir güzele vuruldum

Aynalı kemer ince bele bu can kurban tatlı dile
Seher vakti bir güzele vuruldum

Mor menekşe nergiz dizmiş boynuna
Kuşluk vakti aldı beni koynuna
Cıvıldaşır dudu kuşu sanki bülbülün ötüşü
Seher vakti bir güzele vuruldum

Aynalı kemer ince bele bu can kurban tatlı dile
Seher vakti bir güzele vuruldum

Akşam oldu gün kavuştu sessizce
Dedi güzel ayrılık vardı bize
Uzakta bir baykuş öttü gül bahçemde diken bitti
Seher vakti bir güzele vuruldum

Aynalı kemer ince bele bu can kurban tatlı dile
Seher vakti bir güzele vuruldum

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »