Barış Manço - Affet Beni Şarkı Sözleri

Sayfamızda Barış Manço - Affet Beni Sözleri, Barış Manço - Affet Beni Şarkı Sözü, Barış Manço - Affet Beni Lyrics, Barış Manço - Affet Beni Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Barış Manço Şarkı SözleriBarış Manço - Affet Beni şarkı sözlerinden önce Barış Manço ile ilgili kısa bilgi;

Barış Manço, 2 Ocak 1943, Üsküdar, İstanbul, doğumludur. 1 Şubat 1999, Kadıköy, İstanbul'da hayatını kaybetti.

Türkiye'de rock müziğin öncülerinden, Anadolu Rock türünün kurucuları arasında sayılan Barış Manço Galatasaray lisesinde eğitim gördü ve müzik hayatınada burada başladı.

İki yüzün üzerinde bestesi olan sanatçı, yüksek öğrenimini Belçika Kraliyet Akademisi'nde tamamladı...

Şarkıları, Arapça, Bulgarca, Flemenkçe, Almanca , Fransızca, İbranice, İngilizce, Japonca ve Yunanca dillerinde de yorumlandı.

Barış Manço 1991 yılında Türkiye Cumhuriyeti Devlet Sanatçısı Unvanı'na layık görüldü. TRT ekranlarında yayınlanan Adam Olacak Çocuk ve 7'den 77'ye isimli programları o dönemin en çok izlenen programları olmuştur.
Barış Manço - Affet Beni Şarkı Sözleri
Beni bırakıp gittiğinden beri
Terkedilmiş bir çocuk gibi
Çaresizim dolaştım gecelerde
Sana döndüm yine biliyorum suç bende

Affet beni ne olur affet beni
Yalvarırım soru sorma
Verilecek cevabım yok suç bende
Affet affet beni

Kendi evimde bir yabancı gibi
Çıktım ağır ağır merdivenleri
Kapıyı çalmaya cesaretim yok
Sana döndüm yine biliyorum suç bende

Affet beni ne olur affet beni
Yalvarırım soru sorma
Verilecek cevabım yok suç bende
Affet affet beni

Son bir kez seni görmek istedim
Geceler boyu bu anı bekledim
Sana dönmemi istemiyorsan söyle
Söyle gideyim ama önce yine de

Affet beni ne olur affet beni
Yalvarırım soru sorma
Verilecek cevabım yok suç bende
Affet affet beni

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »