Zakkum - Hangi Şarkı Sözleri

Sayfamızda Zakkum - Hangi Sözleri, Zakkum - Hangi Şarkı Sözü, Zakkum - Hangi Lyrics, Zakkum - Hangi Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Zakkum Şarkı SözleriZakkum - Hangi şarkı sözlerinden önce Zakkum grubu ile ilgili kısa bilgi;

Zakkum isimli rock müzik grubu, ilk olarak Raindog ismiyle 1999 yılında Ankara'da kuruldu.

Bu isimle yüzlerce defa sahne alan grup, Zakkum ismine albüm çalışmaları sırasında geçti.

Cem Senyücel, Yusuf Demirkol ve Eren Parlakgümüş müzik hayatlarına ayrı ayrı devam ederken, bir grup kurmaya karar verirler.

İlk olarak Sinema Bar'da sahne alan grubun üyeleri de tıpkı çıktıkları birçok mekân gibi sürekIi bir değişim geçirmiştir. 2003 yılında ise bu isimlere ek olarak şu anki kadroya, Emre Yılmaztürk dahil oldu.

2007 ile 2013 yılları arasında, toplam dört müzik albümü yaptılar.
Zakkum - Hangi Şarkı Sözleri
Hangi dua korur beni
Hangi dudak fısıldar

Hangi yol çağırır beni
Hangi şehir kucaklar

Hangi dert dağlar beni
Hangi söz avutur

Hangi rüya sayıklar beni
Hangi ninni uyutur

Söyle şimdi söyle bana
Bir sebep ver yaşamaya
Uçurumda sallanırken
Bir el yeter inan tutunmaya


Söyle şimdi söyle bana
Bir sebep ver yaşamaya
Uçurumda sallanırken
Bir el yeter inan tutunmaya

Söyle şimdi söyle bana
Bir sebep bul yaşamaya
Bırakma ellerimi
Bir el yeter inan tutunmaya

Hangi ateş yakar beni
Hangi nefes söndürür

Hangi kalp kabul eder beni
Hangi mevsim ısıtır

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »