Zakkum - Gidiyorum Yolcu Et Şarkı Sözleri

Sayfamızda Zakkum - Gidiyorum Yolcu Et Sözleri, Zakkum - Gidiyorum Yolcu Et Şarkı Sözü, Zakkum - Gidiyorum Yolcu Et Lyrics, Zakkum - Gidiyorum Yolcu Et Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Zakkum Şarkı SözleriZakkum - Gidiyorum Yolcu Et şarkı sözlerinden önce Zakkum grubu ile ilgili kısa bilgi;

Zakkum isimli rock müzik grubu, ilk olarak Raindog ismiyle 1999 yılında Ankara'da kuruldu.

Bu isimle yüzlerce defa sahne alan grup, Zakkum ismine albüm çalışmaları sırasında geçti.

Cem Senyücel, Yusuf Demirkol ve Eren Parlakgümüş müzik hayatlarına ayrı ayrı devam ederken, bir grup kurmaya karar verirler.

İlk olarak Sinema Bar'da sahne alan grubun üyeleri de tıpkı çıktıkları birçok mekân gibi sürekIi bir değişim geçirmiştir. 2003 yılında ise bu isimlere ek olarak şu anki kadroya, Emre Yılmaztürk dahil oldu.

2007 ile 2013 yılları arasında, toplam dört müzik albümü yaptılar.
Zakkum - Gidiyorum Yolcu Et Şarkı Sözleri
Verdiğin acıdan değil zaten içesim varmış
Uyku tutmuyor değil sabahı göresim varmış
Suç sende değil çekip gidesim varmış

Kal demek kolay değil elin havada kalmış
Gidiyorum yolcu et unutacağız elbet
Bu şehir bu sonbahar artık sana emanet
Gidiyorum yolcu et unutacağız elbet
O günler o ilk bahar hiç yaşanmadı farz et
Verdiğin acıdan değil benim gidesim varmış

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »