Zakkum - Ah Çikolata Şarkı Sözleri

Sayfamızda Zakkum - Ah Çikolata Sözleri, Zakkum - Ah Çikolata Şarkı Sözü, Zakkum - Ah Çikolata Lyrics, Zakkum - Ah Çikolata Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Zakkum Şarkı SözleriZakkum - Ah Çikolata şarkı sözlerinden önce Zakkum grubu ile ilgili kısa bilgi;

Zakkum isimli rock müzik grubu, ilk olarak Raindog ismiyle 1999 yılında Ankara'da kuruldu.

Bu isimle yüzlerce defa sahne alan grup, Zakkum ismine albüm çalışmaları sırasında geçti.

Cem Senyücel, Yusuf Demirkol ve Eren Parlakgümüş müzik hayatlarına ayrı ayrı devam ederken, bir grup kurmaya karar verirler.

İlk olarak Sinema Bar'da sahne alan grubun üyeleri de tıpkı çıktıkları birçok mekân gibi sürekIi bir değişim geçirmiştir. 2003 yılında ise bu isimlere ek olarak şu anki kadroya, Emre Yılmaztürk dahil oldu.

2007 ile 2013 yılları arasında, toplam dört müzik albümü yaptılar.
Zakkum - Ah Çikolata Şarkı Sözleri
uzun konuştuk bütün gece
ama bak üstün açık uyumuşsun sen yine
avuçlarımda taşıdım sonra seni ben yine
hayallerini havaya savurmuşsun

ah çikolata yarama merhem olsana
ah çikolata onu unuttursana
ah çikolata beni benden alsana
ah çikolata hadi sözünde dursana

hüzün dolu yüzün ve sensizken uzun gece
ama bak habersiz ve umarsızsın sen yine
avuçlarımda aradım sonra seni ben yine
rüyalarını havaya savurmuşsun

ah çikolata yarama merhem olsana
ah çikolata onu unuttursana,
ah çikolata beni benden alsana.
ah çikolata hadi sözünde dursana.

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »