Pamela Spence - Bir Küçük Kadın Şarkı Sözleri

Sayfamızda Pamela Spence - Bir Küçük Kadın Sözleri, Pamela Spence - Bir Küçük Kadın Şarkı Sözü, Pamela Spence - Bir Küçük Kadın Lyrics, Pamela Spence - Bir Küçük Kadın Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Pamela Spence Şarkı SözleriPamela Spence - Bir Küçük Kadın şarkı sözlerinden önce Pamela Spence ile ilgili kısa bilgi;

Pamela Spence, 23 Şubat 1973, Heidelberg doğumludur.Herkes Pamela olarak tanımaktadır.

Pamela bir çok dizide oynamış , vokalistlik yapmıştır.

Hacettepe Üniversitesi Ankara Devlet Konservatuvarı Tiyatro Bölümü'nden mezundur.

1 Haziran 2002'de ilk albümü Eğer Dinlersen'i piyasaya çıkartmıştır.

Pamela Spence - Bir Küçük Kadın Şarkı Sözleri

bir küçük kadın, yanlızlığını paylaşıyor.
aşk senin adın, beni güçlü hissetiriyor artık,
bitti yanlızlık.
deli ruhuma rağmen, yok artık ayrılık!
" benim için bu aşk değil dersem ", sevgisinden ne kalır?
bunu eğer ona söylersem, yaptığım her şey yıkılır.
sabah uyandığımda öpmezse..? buna da alışılırmış.

dokunduğumda beni iterse..? sevgime mi alışmış?
bir küçük kadın, içkisini yudumluyor.
(aşk benim adım!)
uzaktaki birine bakıyor artık!
yok artık yanlızlık.
bir gecelik aşka rağmen, yok artık ayrılık...
" benim için bu aşk değil dersem1...
buna da alışılırmış...

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »