Özgün - Eyvah Şarkı Sözleri

Sayfamızda Özgün - Eyvah Sözleri, Özgün - Eyvah Şarkı Sözü, Özgün - Eyvah Lyrics, Özgün - Eyvah Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Özgün  Şarkı SözleriÖzgün - Eyvah şarkı sözlerinden önce Özgün ile ilgili kısa bilgi;

Tam adı Özgün Uğurlu olan sanatçı Özgün, 19 Ekim 1979 Eskişehir, Türkiye doğumludur.

Cumhurbaşkanlığı Senfoni Orkestrası'nda da görev yapan Özgün, Hacettepe Üniversitesi Ankara Devlet Konservatuarı Viyola Bölümü 2001 yılı mezunudur.

Elveda isimli ilk müzik albümü 2005 yılında yayınlandı. Yine ilk klibinide, albüme ismini veren Elveda şarkısına çekti.

2009 yılına kadar Seyham Müzik ile, sonraki yıllarda ise Avrupa Müzik isimli şirketle çalışan Özgün, 2010 yılında Toz adlı şarkısına klip çekti.

2012 yılı Temmuz ayında Nida Karaçar ile evlendi.
Özgün - Eyvah Şarkı Sözleri
Dün gece yarısı bulandım da gözlerine
Sus bir şey deme önce dinle sözlerimi
Yok,anlatamam birkaç sözle hislerimi
Aşk bana uzak bir kavramdı senden önce

Eyvah,eyvah

Naasıl oldu bir anda
Bozuyorum yeminimi,aldatıyorum galiba bir anda
Yine bile bile
Eyvah,eyvah
Nasıl oldu bir anda
Bozuyorum yeminimi,aşık oldum galiba

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »