Orhan Gencebay - O Benim Şarkı Sözleri

Sayfamızda Orhan Gencebay - O Benim Sözleri, Orhan Gencebay - O Benim Şarkı Sözü, Orhan Gencebay - O Benim Lyrics, Orhan Gencebay - O Benim Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Orhan Gencebay Şarkı SözleriOrhan Gencebay - O Benim şarkı sözlerinden önce Orhan Gencebay ile ilgili kısa bilgi;

Orhan Gencebay, 4 Ağustos 1944, Samsun, Türkiye doğumludur.

Halk tarafından Arabesk müziğin Türkiye'de ki kurucusu olarak bilinir fakat kendisi bu terimi hem eksik hemde yanlış bulur.

Müzik hayatı, 6 yaşında, Emin Tarakçı'dan keman ve mandolin dersleri alarak başladı.

Toplam 35 31 sinema, 4 televizyon filminde başrol oynayan Orhan Gencebay, ayrıca 90'a yakın filmde müzik direktörlüğü yaptı. Orhan Gencebay'ın 300'e yakınını kendisinin seslendirdiği, 1000'den fazla bestesi bulunmaktadır.

İlk profesyonel bestesi "Ruhumda Titreyen Sonsuz Bir Alevsin"i henüz 14 yaşında iken yaptı.
Orhan Gencebay - O Benim Şarkı Sözleri
Seni kaybetmekten neden korkmayayım,
Neden sen dururken dertleri sarayım,

İste şu dünyayı zamanı durdurayım,
Nerede kal dersen hep orada kalayım,
Gönlünde mutlluluk yüzündeki tebessüm,
Olayım,olayım,olayım,olayım,
Gönlünde Mutluluk olayım.

Bazen aç bazen tok ömür tatmadık mı?
Bu aşkı beraber biz yaratmadık mı?

Her kalp atışında heyecan duyuyorsan,
Senide seven var diye inanıyorsan,
Her zaman bu aşkta kaderi arıyorsan,
O benim,o benim,o benim,o benim.
Kaderim sevenim o benim.

İste şu dünyayı zamanı durdurayım,
Nerede kal dersen hep orada kalayım,
Gönlünde mutlluluk yüzündeki tebessüm,
Olayım,olayım,olayım,olayım,
Gönlünde Mutluluk olayım.

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »