Linet - Ölümsüz Aşk Bu Şarkı Sözleri

Sayfamızda Linet - Ölümsüz Aşk Bu Sözleri, Linet - Ölümsüz Aşk Bu Şarkı Sözü, Linet - Ölümsüz Aşk Bu Lyrics, Linet - Ölümsüz Aşk Bu Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Linet Şarkı SözleriLinet - Ölümsüz Aşk Bu şarkı sözlerinden önce Linet ile ilgili kısa bilgi;

Linet, 3 Mart 1975, İsrail doğumludur.

İsrail'de doğup büyümüştür. Annesi bir dönemlerin önemli Türk Sanat Müziği şarkıcılarından olan Bursalı Leyla Özgecan (gerçek ismi: Leya Bonana, babası ise İstanbullu Şumuel Menaşe'dir.

10 yaşında ilk albümünü çıkartmıştır. Türkiye'deki ilk albümü 1995 yılında yayınlanmıştır.Türkçe ve İbranice'nin yanı sıra Arapça ve İngilizce şarkılar da söylemektedir.

1993 yılında Ani Ana isimli şarkı ile Eurovision Şarkı Yarışması İsrail elemelerine katılmıştır.

Linet - Ölümsüz Aşk Bu Şarkı Sözleri

Ilk bu sensiz kalisim
Ilk gecem sensiz
Seninle zamansiz
Ayrildik severken neden?

Bitmez
Bu ask bitemez
Olumsuz
Ask bu

Bu
Sevgilim bu

Bilseydim seninle hic olmazdim
Sevmezdim seni
Dokunma git hadi birak
Anılarla tek başıma beni

Bitmez bu ask bitemez
Olumsuz ask bu yahuuuuuuu

Aaah yok
Sen gitme dur
Daha zor
Dur gitme dur
Yakma!
Ateslerimiz sen yakma dinle
Yine mi sensiz gunler bana?

Bitmez bu ask bitemez
Olumsuz ask bu ahhh
Bitmez bu ask bitemez huu aahh
Olumsuz ask buuuuuuuuuuuuu ahh!!!
Olumsuz ask buuuuuuuuuuuuu ahh!
Ahhh olumsuz ask bu
Bu sevgilim bu
Bu olumsuz olumsuz ask bu

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »