Linet - Çok Görmeyin Ne Olur Şarkı Sözleri

Sayfamızda Linet - Çok Görmeyin Ne Olur Sözleri, Linet - Çok Görmeyin Ne Olur Şarkı Sözü, Linet - Çok Görmeyin Ne Olur Lyrics, Linet - Çok Görmeyin Ne Olur Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Linet Şarkı SözleriLinet - Çok Görmeyin Ne Olur şarkı sözlerinden önce Linet ile ilgili kısa bilgi;

Linet, 3 Mart 1975, İsrail doğumludur.

İsrail'de doğup büyümüştür. Annesi bir dönemlerin önemli Türk Sanat Müziği şarkıcılarından olan Bursalı Leyla Özgecan (gerçek ismi: Leya Bonana, babası ise İstanbullu Şumuel Menaşe'dir.

10 yaşında ilk albümünü çıkartmıştır. Türkiye'deki ilk albümü 1995 yılında yayınlanmıştır.Türkçe ve İbranice'nin yanı sıra Arapça ve İngilizce şarkılar da söylemektedir.

1993 yılında Ani Ana isimli şarkı ile Eurovision Şarkı Yarışması İsrail elemelerine katılmıştır.

Linet - Çok Görmeyin Ne Olur Şarkı Sözleri

Çok görmeyin ne olur
Bırakın seviyorum
Çok görmeyin ne olur
Bırakın seviyorum
Dünyalar sizin olsun
Ben onu seviyorum
Dünyalar sizin olsun
Ben onu seviyorum
Razıyım ağlatsa da
Naz edip yalvartsa da
Dertten derde atsa da
Ben onu seviyorum
Ben onu seviyorum
Razıyım ağlatsa da
Naz edip yalvartsa da
Dertten derde atsa da
Ben onu seviyorum
Ben onu seviyorum
Ben onu seviyorum
Bu ilk tattığım aşktı

Bütün ömrüm boyunca
Bu ilk tattığım aşktı
Bütün ömrüm boyunca
Belki o da seviyor
Beni kendi huyunca
Belki o da seviyor
Beni kendi huyunca
Razıyım ağlatsa da
Naz edip yalvartsa da
Dertten derde atsa da
Ben onu seviyorum
Ben onu seviyorum
Razıyım ağlatsa da
Naz edip yalvartsa da
Dertten derde atsa da
Ben onu seviyorum
Ben onu seviyorum
Ben onu seviyorum
Ben onu seviyorum

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »