Kolera - Aklımın Odaları Şarkı Sözleri

Sayfamızda Kolera - Aklımın Odaları Sözleri, Kolera - Aklımın Odaları Şarkı Sözü, Kolera - Aklımın Odaları Lyrics, Kolera - Aklımın Odaları Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Kolera Şarkı SözleriKolera - Aklımın Odaları şarkı sözlerinden önce Kolera ile ilgili kısa bilgi;

Asıl adı Esen Güler Özyavuz olan Kolera, 23 Eylül 1983, İstanbul, Türkiye doğumludur.

Özel Getronagan Ermeni Lisesi mezunu. Ayrıca Mimar Sinan Üniversitesi'nde şan, solfej ve piyano dersleri aldı.

Turizm ve Otel İşletmeciliği Yüksekokulu mezunu olan Kolera kendisi gibi rap sanatçısı olan Sagopa Kajmer ile evlidir.

Kolera, Hiphop kültürüne breakdans ile adım atan Kolera Sagopa Kajmer ile tanıştıktan sonra 1998' den itibaren Kuvvetmira stüdyolarında kendi parçalarını kaydetmeye başladı. Bu tarihten sonra Hiphop'un sadece rap dalıyla ilgilenmeye başladı.

İlk albümü 2005 yılında çıkan Karantina Embryo isimli albümdür.
Kolera - Aklımın Odaları Şarkı Sözleri
Emeklemekle başlar hayatın yolları
Ayak nasır tutar madalyon çift taraflı
Naçizane ben ozan dizelerim sızı
Hangi birimiz yaşadı tek taraflı
Sorma gitsin
Yokuşlarım nefes kesselerde ben yolumda
Sersefil çakıl taşı modunda direnir oldum
Sebepsiz arbedemdin dilimde küfre döndü
Özürlerimdin bugüne kabulsüz bir teklif oldun

Keyfime değmeyin rüyalarımda karmaşık teranelerde yazarım
Olsun varsın anlaşılmaz olsun yunusun kalbi çöple dolsun
Körpe duygularımı kahpelere de verdim sahteliklerim menfi
Düşlerimde karakter oldum üzgünlüğüm kendime özgü
Son hataların yok telafi lüksü küskün düştüm müstakil bir onurun
Miras kaldı küskün,düşen ağlamaz yazılarımın ana temasıydı
Ben bildim kendimi sessiz kaldım isyanlarımı da yüreğime gömdüm
Mültecilerimi öldürdüm hepsini

Lolipop şekerleriyle 18ine kadar flörtsün ve mahluk söyle adın nedir?
Kaç harften oluşuyosun?
Kaçın sesli? Kaçın sessiz?
Kaç davranış sergiledin?
Kaçı yerli? Kaçı yersiz?

Koş saraylarıma bulabilirsen beni
Konuş ve dertleş eskisi gibi
Bul seni getir bana hediyem ol

AKLIMIN ODALARI SENLE DOLDU TAŞTI ♥ ♥(3x)

Kolera Verse

İçim saptı rahatsız etti aşırı çarpıntılardaydı
Tersim düzüm karmaşıktı ağzım alıştı
Aşkım saf kadehte en sekinden ense kökümden damıtıldı
Cam bebektim acilinden
Arka bahçede or*spunun hakimiyeti
İşte eşli pişti eşini satmak üzereydi
Grevdeydi gözlerim ve ellerimde birkaç damla yaş birikti
Tedirgin edici değil mi KOLERA oyuna gelmemekti
Tedavülde miyim hala takip ettir
Haliyledir içim geçmiştir
Ederi bedelimin değeridir kabiliyettir
Büyük marifettir empati
İffettir Virajdayken hissettirir
elemin elzemdir
Gözlerimde masum ifade acemi titreyiştir
Kim sebepse engelimdir
Ulan bu ne perhizdir?
Kimliksizim bu ne sadakattir Bizzat Kendime Rastladığım Tutuşan Hayallere!..

Koş saraylarıma bulabilirsen beni
Konuş ve dertleş eskisi gibi
Bul seni getir bana hediyem ol
AkLımın OdaLarı Sen'Le doLdu taştı..!(x3)

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »