Hayko Cepkin - Eller Aldı Şarkı Sözleri

Sayfamızda Hayko Cepkin - Eller Aldı Sözleri, Hayko Cepkin - Eller Aldı Şarkı Sözü, Hayko Cepkin - Eller Aldı Lyrics, Hayko Cepkin - Eller Aldı Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Hayko Cepkin Şarkı SözleriHayko Cepkin - Eller Aldı şarkı sözlerinden önce Hayko Cepkin ile ilgili kısa bilgi;

Ermeni asıllı Türk piyanist ve şarkıcı olan Hayko Cepkin, 11 Mart 1978, İstanbul, Türkiye doğumludur.

Özel Getronagan Ermeni Lisesi mezunu. Ayrıca Mimar Sinan Üniversitesi'nde şan, solfej ve piyano dersleri aldı.

Sakin Olmam Lazım isimli albümü ilk albümüdür fakat, bu albümü, albümleri arasında saymaz.

Profesyonel müzik kariyeri 1997 yılında başladı. Çok çeşitli sanatçılarla düetler yaptı, bir çok tv programına konuk oldu, renkli kişiliği ve farklı tarzı ile hayran kitlesini giderek genişletti.

Davut Güloğlu, Cine 5 kanalında 3 Ağustos 2009 tarihinde yayınlanan Yakın Takip adlı magazin programında kendisine hakaretler yağdırınca, 2 yıl hapis istemiyle dava açtı.
Hayko Cepkin - Eller Aldı Şarkı Sözleri
Eller aldı gözlerimi
Görmez oldum yüzlerini
Kim sorduysa duymam dedim
Susar gönlüm gör güzelim

Yok kimse görmesin yüzümü
Yok kimse duymaz sesimi

Eller aldı gözlerimi
Görmez oldum yüzlerini
Kim sorduysa duymam dedim
Susar gönlüm gör güzelim

Yok kimse görmesin yüzümü
Yok kimse duymaz sesimi

Eller aldı yüreğimi bilmez oldum gerçeğimi
Kim bulduysa yokum dedim
Bundan sonra gör böyleyim

Yok kimse görmesin yüzümü
Yok kimse duymaz sesimi

Yok kimseler
Kimse duymasın beni
Sensiz yalnızlığımda
Bir of çeksem de
Yine olmaz
İnat ettim sensiz yalnızım aaah

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »