Hayko Cepkin - Boynuz Track Şarkı Sözleri

Sayfamızda Hayko Cepkin - Boynuz Track Sözleri, Hayko Cepkin - Boynuz Track Şarkı Sözü, Hayko Cepkin - Boynuz Track Lyrics, Hayko Cepkin - Boynuz Track Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Hayko Cepkin Şarkı SözleriHayko Cepkin - Boynuz Track şarkı sözlerinden önce Hayko Cepkin ile ilgili kısa bilgi;

Ermeni asıllı Türk piyanist ve şarkıcı olan Hayko Cepkin, 11 Mart 1978, İstanbul, Türkiye doğumludur.

Özel Getronagan Ermeni Lisesi mezunu. Ayrıca Mimar Sinan Üniversitesi'nde şan, solfej ve piyano dersleri aldı.

Sakin Olmam Lazım isimli albümü ilk albümüdür fakat, bu albümü, albümleri arasında saymaz.

Profesyonel müzik kariyeri 1997 yılında başladı. Çok çeşitli sanatçılarla düetler yaptı, bir çok tv programına konuk oldu, renkli kişiliği ve farklı tarzı ile hayran kitlesini giderek genişletti.

Davut Güloğlu, Cine 5 kanalında 3 Ağustos 2009 tarihinde yayınlanan Yakın Takip adlı magazin programında kendisine hakaretler yağdırınca, 2 yıl hapis istemiyle dava açtı.
Hayko Cepkin - Boynuz Track Şarkı Sözleri
Normal bir gündü, tıpkı her gün gibi
Erkenden döndüm, sürprizin dibi
İçimde kor gibi bir sıkıntı var
Hayır olsun derken kaldım kapı duvar

Lan bu ne biçim gürültü, bu ne biçim görüntü
İki gün erken döndük iyi ki, boynuzum olmuş püsküllü
Ellerinde biralar, birbirini kovalar
Eve döndük huzur derken, evden geçmiş bir alay
Eve gelmiş inlersin, benim albümü dinlersin
Sakın imzamı isteme, ancak s.kimi yersin

Giy ulan şu donunu, kırarım bak kolunu
Ya bu evden tez çıkarsın ya da bilmem sonunu

Yoga yapsam iyileşmem, hapı yutsam düzleşmem
Hep TV de gördük, geçtik al bu da benim yüzleşmem
Yıllarımı yedin bak, yalnız olsam pir-ü pak
Görücüyle evlenseydim, annemmiş doğru kaynak
Güvenimi sarstılar, kanadımı kırdılar
Portakalı soyup bir de başucuma koydular
Kara üzüm habbesi, bu laflar neyin nesi
Kontrolü kaybettim sanki, aldım derin nefesi

Bana bu yapılır mıydı lan!

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »