Halil Sezai Paracıkoğlu - Yok Şarkı Sözleri

Sayfamızda Halil Sezai Paracıkoğlu - Yok Sözleri, Halil Sezai Paracıkoğlu - Yok Şarkı Sözü, Halil Sezai Paracıkoğlu - Yok Lyrics, Halil Sezai Paracıkoğlu - Yok Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Halil Sezai Paracıkoğlu Şarkı SözleriHalil Sezai Paracıkoğlu - Yok şarkı sözlerinden önce Halil Sezai Paracıkoğlu ile ilgili kısa bilgi;

Halil Sezai Paracıkoğlu, 16 Ağustos 1979, Eskişehir doğumludur.Herkes onu Halil Sezai olarak tanımaktadır.

2003 yılında Hacettepe Üniversitesi Ankara Devlet Konservatuvarı Müzik Bölümü'nden mezun oldu.

2012 yılında Kral Tv Müzik Ödüllerinde "En İyi Çıkış Yapan Sanatçı" ödülünü almıştır.

2011 yılında İncir Reçeli filmi ile ilk oyunculuk deneyimini ortaya koymuştur.Daha sonra filmin 2 ci serisinde de başrol oynamıştır.

Halil Sezai Paracıkoğlu - Yok Şarkı Sözleri

Cocuk gibiyim şimdi, aklimda annemin nasihatleri.
Iyi arkadaşlar buluyorum kendime, artik aglamak yok.
Düşünce kalkip siliyorum dizlerimi, geciyor.
Terli terli raki icmiyorum artik.
Bakmiyorum kimsenin gözlerine, iri iri.
Konuşmuyorum agzim doluyken.
Kimseyle konuşmuyorum sevgilim.
Cünkü agzimda hep sana söylemek istedigim o iki kelime.
Gidereken bana biraktigin tek bir göz yaşi.
Giderken sana biraktigim dizleri kanayan kocaman bir cocuk.
Dedim ya aglamak yok,
beni birakma!

Henüz anlatamadigim bir hikayem var sana.
Seni sordum, sayikladim, seni aradim.
Henüz söyleyemdigim birşeyler var sana.
Sakladigim, savaştigim, anlatamadigim.

Bana anlatmayin, beni aglatmayin
Henüz icimde bütün şarkilarim
Bana anlatmayin, beni aglatmayin
Beni birak!

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »