Halil Sezai Paracıkoğlu - Beni Unutma Şarkı Sözleri

Sayfamızda Halil Sezai Paracıkoğlu - Beni Unutma Sözleri, Halil Sezai Paracıkoğlu - Beni Unutma Şarkı Sözü, Halil Sezai Paracıkoğlu - Beni Unutma Lyrics, Halil Sezai Paracıkoğlu - Beni Unutma Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Halil Sezai Paracıkoğlu Şarkı SözleriHalil Sezai Paracıkoğlu - Beni Unutma şarkı sözlerinden önce Halil Sezai Paracıkoğlu ile ilgili kısa bilgi;

Halil Sezai Paracıkoğlu, 16 Ağustos 1979, Eskişehir doğumludur.Herkes onu Halil Sezai olarak tanımaktadır.

2003 yılında Hacettepe Üniversitesi Ankara Devlet Konservatuvarı Müzik Bölümü'nden mezun oldu.

2012 yılında Kral Tv Müzik Ödüllerinde "En İyi Çıkış Yapan Sanatçı" ödülünü almıştır.

2011 yılında İncir Reçeli filmi ile ilk oyunculuk deneyimini ortaya koymuştur.Daha sonra filmin 2 ci serisinde de başrol oynamıştır.

Halil Sezai Paracıkoğlu - Beni Unutma Şarkı Sözleri

Bir gün gelir de unuturmuş insan
En sevdiği hatıraları bile
Bari sen her gece yorgun sesiyle
Saat onikiyi vurduğu zaman
Beni unutma
Çünkü ben her gece o saatlerde
Seni yaşar ve seni düşünürüm
Hayal içimde perişan yürürüm
Sende karanlığın sustuğu yerde
Beni beni unutma
O saatlerde serpilir gülüşün
Bir avuç su gibi içime ey yar

Senin de başında o çılgın rüzgar
Deli deli esiverirse bir gün
Unutma
Ben ayağımda çarık elimde asa
Senin için şu yollara düşmüşüm
Seneler sonra sana dönüşüm
Bir mahşer gününe de rastlasa
Beni beni unutma
Hala duruyorsa o yeşil elbisen
Onu bir gün yalnız benim için giy
Saksındaki pembe karanfil geç değil
Ve bahçende yorgun bir düş görürsen
Beni unutma
Büyük acılarla tutuştuğun gün
Çok uzaklarda da olsan yine gel
Bu ölürcesine sevdiğine gel
Ne olur tanrıya kavuştuğum gün
Beni unutma

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »