Gülşen - Bangır Bangır Şarkı Sözleri

Sayfamızda Gülşen - Bangır Bangır Sözleri, Gülşen - Bangır Bangır Şarkı Sözü, Gülşen - Bangır Bangır Lyrics, Gülşen - Bangır Bangır Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Gülşen  Şarkı SözleriGülşen - Bangır Bangır şarkı sözlerinden önce Gülşen ile ilgili kısa bilgi;

Türk pop müzik şarkıcısı Gülşen Bayraktar, 29 Mayıs 1976, İstanbul doğumludur...

Gülşen'in, 2015 yılında DMC etiketiyle yayınlanan "Bangır Bangır" isimli çalışması, video klibiyle netd'de...

"Be Adam" adlı ilk albümü 1996 yılında yayımlandı...

Ordu kökenli bir ailenin çocuğu olan Gülşen, Şehremini Lisesi'ni bitirdikten sonra İTÜ Türk Müziği Bölümü'ne girdi.

"Ya Tutarsa" isimli şarkısı ile MTV listelerinde üç numaraya kadar yükseldi ve bu albümle Müyap Müzik Ödülü aldı...

Murat Boz ile düet yaptıkları ve aynı zamanda bestesinde de imzası bulunan "İltimas" single'ı, 2014 yılının en uzun süre zirvede kalan düeti oldu...
Gülşen - Bangır Bangır Şarkı Sözleri
Gül gibi uyuyan yılanı uyandırdın
Garanti bildin beni havalandın
Yürek yemiş sanki mübarek
Neyine güvendin evladım
Gül gibi uyuyan yılanı uyandırdın
Garanti bildin beni havalandın
Adın bensiz buralarda etkisiz eleman sıfır aldın

Yavrum kaldır kolları
Teslim ol etrafın sarılı
Sabret af çıksın sana
Ben öptürcem bu evin yollarını

Yavrum kaldır kolları
Teslim ol etrafın sarılı
Bunlar iyi günler
Sana göstercem kıvrak oyunlarımı

Yanım çok kabalık sesin gelmiyor bağır
Müzik son ses bangır bangır
Ağzı bozuk şarkılar tuttum sana biraz ağırrr
Haydi haydi saldır saldır

Gül gibi uyuyan yılanı uyandırdın
Garanti bildin beni havalandın
Yürek yemiş sanki mübarek
Neyine güvendin evladım

Gül gibi uyuyan yılanı uyandırdın
Garanti bildin beni havalandın
Adın bensiz buralarda etkisiz eleman sıfır aldın...

Yavrum kaldır kolları
Teslim ol etrafın sarılı
Sabret af çıksın sana
Ben öptürcem bu evin yollarını

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »