Ayşegül Aldinç - Yolun Başında Şarkı Sözleri

Sayfamızda Ayşegül Aldinç - Yolun Başında Sözleri, Ayşegül Aldinç - Yolun Başında Şarkı Sözü, Ayşegül Aldinç - Yolun Başında Lyrics, Ayşegül Aldinç - Yolun Başında Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Ayşegül Aldinç Şarkı SözleriAyşegül Aldinç - Yolun Başında şarkı sözlerinden önce Ayşegül Aldinç ile ilgili kısa bilgi;

Ayşegül Aldinç, 28 Eylül 1957 İstanbul, Türkiye doğumludur.

Hem şarkıcı, hem oyuncu, hem de köşe yazarıdır.

Marmara Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Seramik Bölümü olan sanatçı, 1981 yılında Dublin'de yapılan Eurovision Şarkı Yarışmasında Türkiye'yi temsil etti.

1985 yılında TRT'de yayınlanan Acımak isimli dizide, daha sonra ise Katırcılar ve Yağmır Kaçakları isimli sinema filmlerinde rol aldı.

Ayrıca Pis Yedili isimli dizide ki Müdüre Hanım karakteriyle de çok beğeni topladı.

Profesyonel müzik hayatına ise, 1978'de Mehmet Teoman ile birlikte doldurduğu 45 devirlik 1. yüzünde Hastane; 2. yüzünde Yorgun ve Mutlu adlı şarkıların bulunduğu plak ile adım attı.
Ayşegül Aldinç - Yolun Başında Şarkı Sözleri
Önce resimleri duvardan kaldırdım
Çay içtiğin bardağı rafa sakladım
Giydiğin ne varsa bir bir katladım
Bir damla yaş düştü çok ağlamadım

Kokun uçtu gitti açık camlardan
Sevdiğin şarkıyı hiç söylemedim
Korkmuyorum sensiz akşamlardan
Sevdiğimi unut özleyemedim

Sen haylaz rüzgarlar önünde şimdi
Sevdanın yükünü attım omuzumdan
Sen sandığım şey belki benim yüreğimdi
İyi ki dönmüşüm yolun başından
Of yolun başından

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »