Ayşegül Aldinç - Aşk Denen İllet Şarkı Sözleri

Sayfamızda Ayşegül Aldinç - Aşk Denen İllet Sözleri, Ayşegül Aldinç - Aşk Denen İllet Şarkı Sözü, Ayşegül Aldinç - Aşk Denen İllet Lyrics, Ayşegül Aldinç - Aşk Denen İllet Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Ayşegül Aldinç Şarkı SözleriAyşegül Aldinç - Aşk Denen İllet şarkı sözlerinden önce Ayşegül Aldinç ile ilgili kısa bilgi;

Ayşegül Aldinç, 28 Eylül 1957 İstanbul, Türkiye doğumludur.

Hem şarkıcı, hem oyuncu, hem de köşe yazarıdır.

Marmara Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Seramik Bölümü olan sanatçı, 1981 yılında Dublin'de yapılan Eurovision Şarkı Yarışmasında Türkiye'yi temsil etti.

1985 yılında TRT'de yayınlanan Acımak isimli dizide, daha sonra ise Katırcılar ve Yağmır Kaçakları isimli sinema filmlerinde rol aldı.

Ayrıca Pis Yedili isimli dizide ki Müdüre Hanım karakteriyle de çok beğeni topladı.

Profesyonel müzik hayatına ise, 1978'de Mehmet Teoman ile birlikte doldurduğu 45 devirlik 1. yüzünde Hastane; 2. yüzünde Yorgun ve Mutlu adlı şarkıların bulunduğu plak ile adım attı.
Ayşegül Aldinç - Aşk Denen İllet Şarkı Sözleri
Yakaladi ask beni de bağladı
Gözümün o yaşına bile bakmadı
Yapamadım onsuz da olmadı
Elim kolum öylesine bağlı

Sen hiç oldun mu
Bu duruma düştün mü
Benim gibi sevdin mi
Bir dene

Ölüp ölüp dirildin mi
Yağmurlarda gezdin mi
Seviyorum dedin mi
Bir kere

Ask denen su illet
Hep pesinde millet
Vallahi de zillet
Gel de idare et

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »