Ayşegül Aldinç - Al Beni Şarkı Sözleri

Sayfamızda Ayşegül Aldinç - Al Beni Sözleri, Ayşegül Aldinç - Al Beni Şarkı Sözü, Ayşegül Aldinç - Al Beni Lyrics, Ayşegül Aldinç - Al Beni Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Ayşegül Aldinç Şarkı SözleriAyşegül Aldinç - Al Beni şarkı sözlerinden önce Ayşegül Aldinç ile ilgili kısa bilgi;

Ayşegül Aldinç, 28 Eylül 1957 İstanbul, Türkiye doğumludur.

Hem şarkıcı, hem oyuncu, hem de köşe yazarıdır.

Marmara Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Seramik Bölümü olan sanatçı, 1981 yılında Dublin'de yapılan Eurovision Şarkı Yarışmasında Türkiye'yi temsil etti.

1985 yılında TRT'de yayınlanan Acımak isimli dizide, daha sonra ise Katırcılar ve Yağmır Kaçakları isimli sinema filmlerinde rol aldı.

Ayrıca Pis Yedili isimli dizide ki Müdüre Hanım karakteriyle de çok beğeni topladı.

Profesyonel müzik hayatına ise, 1978'de Mehmet Teoman ile birlikte doldurduğu 45 devirlik 1. yüzünde Hastane; 2. yüzünde Yorgun ve Mutlu adlı şarkıların bulunduğu plak ile adım attı.
Ayşegül Aldinç - Al Beni Şarkı Sözleri
Sen gideli sevgilim bahçemde güller açmıyor
Geceler bitmek bilmiyor,
Geceler buz gibi sabah olmuyor
Şimdi ben sensiz nasıl yaşarım söyle
Şimdi ben sensiz neyleyim söyle
Son bir kez görebilsem seni
Tutsam dokunsam ellerine
Yokluğun dayanılmaz oldu
Hasret kaldım gül yüzüne
Şimdi ben sensiz nasıl yaşarım söyle
Şimdi ben sensiz neylerim söyle
Söyle, ben sensiz nasıl yaşarım söyle

Al beni, götür gittiğin yere
İstersen vur yerden yerlere
Ne olur al beni, götür gittiğin yere
Yeter ki, yeter ki terketme
Ne olur al beni, götür gittiğin yere
İstersen vur yerden yerlere
Ne olur al beni götür gittiğin yere
Yeter ki, yeter ki terketme
Bekledim seni gecelerce
Yaralı ceylan misali
Ardından düştüm yollara
Mecnun'a koşan leyla misali
Şimdi ben sensiz nasıl yşarım söyle
Şimdi ben sensiz neylerim söyle
Söyle, ben sensiz nasıl yaşarım söyle

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »