Orhan Gencebay - Zulüm Şarkı Sözleri

Sayfamızda Orhan Gencebay - Zulüm Sözleri, Orhan Gencebay - Zulüm Şarkı Sözü, Orhan Gencebay - Zulüm Lyrics, Orhan Gencebay - Zulüm Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Orhan Gencebay Şarkı SözleriOrhan Gencebay - Zulüm şarkı sözlerinden önce Orhan Gencebay ile ilgili kısa bilgi;

Orhan Gencebay, 4 Ağustos 1944, Samsun, Türkiye doğumludur.

Halk tarafından Arabesk müziğin Türkiye'de ki kurucusu olarak bilinir fakat kendisi bu terimi hem eksik hemde yanlış bulur.

Müzik hayatı, 6 yaşında, Emin Tarakçı'dan keman ve mandolin dersleri alarak başladı.

Toplam 35 31 sinema, 4 televizyon filminde başrol oynayan Orhan Gencebay, ayrıca 90'a yakın filmde müzik direktörlüğü yaptı. Orhan Gencebay'ın 300'e yakınını kendisinin seslendirdiği, 1000'den fazla bestesi bulunmaktadır.

İlk profesyonel bestesi "Ruhumda Titreyen Sonsuz Bir Alevsin"i henüz 14 yaşında iken yaptı.
Orhan Gencebay - Zulüm Şarkı Sözleri
Neden neden tanrım neden
Nedir bu zulüm
Nedir nedir tanrım bu zulüm

Doğmamış dertlerin sevilmemiş kalbin
Gülmemiş gözlerin sahibi benim
Neden doğar güneş neden batar bilmem
Ümit dünyasında hüsranlar benim

Yazan acımamış çektiren acır mı
Kime uzandıysa boş kaldı elim
Yaratmış yaradan çek demiş sonradan
Bıktırmış bu candan suçum ne benim

Nedir tanrım bu zulüm

Ne dünyada vefa ne sevgide sefa
Bir derdime şifa bulmayan benim
Gönlüm aşk vurgunu ömrüm dert yorgunu
Ziyan oldu gitti yıllarım benim

Yazan acımamış çektiren acır mı
Kime uzandıysa bos kaldı elim
Bir nefes uğruna çektiğim azaptır
Nerelerde kaldı ümidim benim

Nedir tanrım bu zulüm

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »