Ogün Sanlısoy - Bir Ben Şarkı Sözleri

Sayfamızda Ogün Sanlısoy - Bir Ben Sözleri, Ogün Sanlısoy - Bir Ben Şarkı Sözü, Ogün Sanlısoy - Bir Ben Lyrics, Ogün Sanlısoy - Bir Ben Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Ogün Sanlısoy Şarkı SözleriOgün Sanlısoy - Bir Ben şarkı sözlerinden önce Ogün Sanlısoy ile ilgili kısa bilgi;

Ogün Sanlısoy, 1971 yılında Gölcük,1971 yılında Gölcük doğumludur.

Ogün Sanlısoy ,1989 yılında Sugar Mice grubuyla çalışmaya başladı ve ilk demo kaydını gerçekleştirdi.

Ogün Sanlısoy , birçok grubta vokalistlik yapmıştır.

Ogün Sanlısoy , 1999 yılında ilk solo albümü olan Korkma'yı çıkardı.

Ogün Sanlısoy - Bir Ben Şarkı Sözleri
Huzur desen huzur verir
Bu macera uzun değil
Dışarda bir oyun döner
Kazanmayan küçümsenir

Kusursuz insan olmuyor
Gözyaşları durulmuyor
Bir yerde bir ışık söner
Düşünmeden uyunmuyor...

Dönüp dolaştım hep aynı yerlerde
Neden nasıl niye benzerim nerde...

Bir ben kaldıysam düşünüp duran
Bir ben kaldıysam üzülüp duran
Bir ben bir ben bir ben
Bir ben bir de sen belki birden...

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »