Ogün Sanlısoy - Bende Özledim Şarkı Sözleri

Sayfamızda Ogün Sanlısoy - Bende Özledim Sözleri, Ogün Sanlısoy - Bende Özledim Şarkı Sözü, Ogün Sanlısoy - Bende Özledim Lyrics, Ogün Sanlısoy - Bende Özledim Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Ogün Sanlısoy Şarkı SözleriOgün Sanlısoy - Bende Özledim şarkı sözlerinden önce Ogün Sanlısoy ile ilgili kısa bilgi;

Ogün Sanlısoy, 1971 yılında Gölcük,1971 yılında Gölcük doğumludur.

Ogün Sanlısoy ,1989 yılında Sugar Mice grubuyla çalışmaya başladı ve ilk demo kaydını gerçekleştirdi.

Ogün Sanlısoy , birçok grubta vokalistlik yapmıştır.

Ogün Sanlısoy , 1999 yılında ilk solo albümü olan Korkma'yı çıkardı.

Ogün Sanlısoy - Bende Özledim Şarkı Sözleri
Ne kadar çok aşka intizar eden
Kimi çok seviliyor kimi yoksun sevgiden

Sen orada ben burada
Bir şey gelmez elimizden
Sen orada ben burada
Ben de özledim ben de

Ben de özledim ben de
Resmin var şu an elimde
Sana koşmak isterim
Derman yok dizlerimde

Canımdasın dilde değil
Bu haykırış elde değil
Bırakıp (terkedip de) da giden sensin
Bunun suçu bende değil...

Yavrunun anası gibi
Sevenin sevdası gibi
Derdimin dermanı gibi
Bende özledim ben de...

Ben de özledim ben de
Resmin var şu an elimde
Sana koşmak isterim
Derman yok dizlerimde...

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »