Nihan Çilesiz - Özelsin Şarkı Sözleri

Sayfamızda Nihan Çilesiz - Özelsin Sözleri, Nihan Çilesiz - Özelsin Şarkı Sözü, Nihan Çilesiz - Özelsin Lyrics, Nihan Çilesiz - Özelsin Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Nihal Çilesiz Şarkı SözleriNihan Çilesiz - Özelsin şarkı sözlerinden önce Nihal Çilesiz ile ilgili kısa bilgi;

Nihal Çilesiz, 17 Haziran 1982, Bolu doğumludur.

Sanatçı, altı çocuklu bir ailenin en küçüğüdür.Daha çocuk yaşta müziğe merakı olduğunu fark eden ailesi sayesinde 12 yaşında Bolu Musiki Cemiyetine gitmiş ve Kanun çalmayı öğrenmiştir.

Ankara Gazi Üniversitesi çocuk Gelişimi Bölümünü kazanmış fakat müziğe olan tutkusundan o bölümü seçmemiş müziği seçmiştir. Ailesinin de desteğiyle İTÜ devlet Konservatuar'ını kazanarak İstanbul'a yerleşmiştir.

Çeşitli mekanlarda sahne alıp şarkı söyleyen Nihan Çilesiz 2003 yılında Serdar Ortaç ile tanışarak vokal yapmaya başlamıştır, 2003'ten bu yana da aralıksız beraber çalışmaya devam ediyorlar.
Nihan Çilesiz - Özelsin Şarkı Sözleri
Geliyor kokun

Eriyor ruhun bu gece

Yer gök uyanmadan

Sev beni zorlamadan gönlünce


İste can olurum

Bana yalansız aşk gerek

Canına nefes olurum

Yerimi hissetmem gerek


Özelsin özel biri

Çok üzme gel al beni

Yağmur yağmur çağla ıslat beni

(Alev alev yak hadi kül et beni)

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »