Nihan Çilesiz - Aşkımı Sana Süpürge Ettim Şarkı Sözleri

Sayfamızda Nihan Çilesiz - Aşkımı Sana Süpürge Ettim Sözleri, Nihan Çilesiz - Aşkımı Sana Süpürge Ettim Şarkı Sözü, Nihan Çilesiz - Aşkımı Sana Süpürge Ettim Lyrics, Nihan Çilesiz - Aşkımı Sana Süpürge Ettim Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Nihal Çilesiz Şarkı SözleriNihan Çilesiz - Aşkımı Sana Süpürge Ettim şarkı sözlerinden önce Nihal Çilesiz ile ilgili kısa bilgi;

Nihal Çilesiz, 17 Haziran 1982, Bolu doğumludur.

Sanatçı, altı çocuklu bir ailenin en küçüğüdür.Daha çocuk yaşta müziğe merakı olduğunu fark eden ailesi sayesinde 12 yaşında Bolu Musiki Cemiyetine gitmiş ve Kanun çalmayı öğrenmiştir.

Ankara Gazi Üniversitesi çocuk Gelişimi Bölümünü kazanmış fakat müziğe olan tutkusundan o bölümü seçmemiş müziği seçmiştir. Ailesinin de desteğiyle İTÜ devlet Konservatuar'ını kazanarak İstanbul'a yerleşmiştir.

Çeşitli mekanlarda sahne alıp şarkı söyleyen Nihan Çilesiz 2003 yılında Serdar Ortaç ile tanışarak vokal yapmaya başlamıştır, 2003'ten bu yana da aralıksız beraber çalışmaya devam ediyorlar.
Nihan Çilesiz - Aşkımı Sana Süpürge Ettim Şarkı Sözleri
Bir değil iki değil

Dönüp dönüp aynı yerdesin

Yazı başka kışı başka

Anlamadım hangi mevsimsin


Bir değil iki değil

Dönüp dönüp aynı yerdesin

Sazı başka sözü başka

Anlamadım hangi bestesin


Kalbim ayakta alkışlıyor seni

Sende durma kutla kendini

Nasıl geldik bu hale böyle

Severken deliler gibi


Aşkımı sana süpürge ettim

Ayları hatta yılları verdim

Sanma ki kalamam yalnız başıma

(Sanma ki kalamam of bir (ah bir) başıma)

Kalbim yeter de artar bana (bana)

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »