Nev - Zor Şarkı Sözleri

Sayfamızda Nev - Zor Sözleri, Nev - Zor Şarkı Sözü, Nev - Zor Lyrics, Nev - Zor Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Nev Şarkı SözleriNev - Zor şarkı sözlerinden önce Nev ile ilgili kısa bilgi;

Nev, 1971 yılında Gölcük,1971 yılında Gölcük doğumludur.Türk şarkıcı, besteci, söz yazarıdır.

Nev , 2007 yılının ağustos ayında çıkardığı Işığım Ve Gölgem albümüyle müzikseverlere merhaba dedi.

Nev , 2007'de 13 üniversite tarafından 'En İyi Erkek Şarkıcı' seçildi.

Nev , Haziran 2010 heyecanla beklenen son albümü Nev-i Alaturka'yı çıkarttı.

Nev - Zor Şarkı Sözleri
Biliyorum duymak istediklerin bunlar değildi
Bu yüzden zafer saymıştım zamansız gidişini
Öyle ya sen ondokuzunda koca bir kadındın
Oysa ben seni tüm yalanlardan daha çok seviyordum
Zor!
Zor kadere emanet ettim seni
Sen benim kördüğümüm, tutamadığım gözyaşım
Zor!

Zor bir daha , daha da güvenmek
Bana düşen kabullenmek, zor da olsa dönüp gitmek
Birgün gelir de bir an, çokça zamanlardan sonra
Geri dönüp baktığında bilmem anlarmısın
O senin bir anının benim ömrüm olduğunu
Ne çok sevildiğini
Artık çok geç olduğunu
Zor!...

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »