Nev - Efkarlıyım Şarkı Sözleri

Sayfamızda Nev - Efkarlıyım Sözleri, Nev - Efkarlıyım Şarkı Sözü, Nev - Efkarlıyım Lyrics, Nev - Efkarlıyım Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Nev Şarkı SözleriNev - Efkarlıyım şarkı sözlerinden önce Nev ile ilgili kısa bilgi;

Nev, 1971 yılında Gölcük,1971 yılında Gölcük doğumludur.Türk şarkıcı, besteci, söz yazarıdır.

Nev , 2007 yılının ağustos ayında çıkardığı Işığım Ve Gölgem albümüyle müzikseverlere merhaba dedi.

Nev , 2007'de 13 üniversite tarafından 'En İyi Erkek Şarkıcı' seçildi.

Nev , Haziran 2010 heyecanla beklenen son albümü Nev-i Alaturka'yı çıkarttı.

Nev - Efkarlıyım Şarkı Sözleri
Efkarlıyım başım duman
Sitemim var ey koca çınar
Zor günümde nicesini andım
Muhabbet yetmezmiş bilmedim

Dün bugün dedim gönlüm avuttum
Yarın yetmezmiş bilmedim
Dert bir yandan
Sevda bir yandan

Derman yetmezmiş bilmedim
Sitem ne çare
Şu dünyanın haline kandım
Ben yalnızmışım bilmedim

Gönül için için yanar da
Sabır yetmezmiş bilmedim
Sitem ne çare
Efkarlıyım başım duman
Sitemim var ey koca çınar

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »