Manga - Eriyorum Nihayete Şarkı Sözleri

Sayfamızda Manga - Eriyorum Nihayete Sözleri, Manga - Eriyorum Nihayete Şarkı Sözü, Manga - Eriyorum Nihayete Lyrics, Manga - Eriyorum Nihayete Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Manga Şarkı SözleriManga - Eriyorum Nihayete şarkı sözlerinden önce Manga ile ilgili kısa bilgi;

Manga, 2001 sonlarına doğru kurulan Türk müzik grubudur.

İlk albümleri 5 Aralık 2004’te grupla aynı adı taşıyan “maNga” adıyla Sony Music Türkiye ve GRGDN ortaklığında piyasaya sürüldü. “Kal Yanımda “adlı parçada Kargo’nun solisti Koray Candemir, “İz Bırakanlar Unutulmaz” adlı parçada Vega grubunun solisti Deniz Akyüz, “Dursun Zaman” adlı parçada ise Göksel konuk sanatçı olarak albümde yer aldı.

Bu albüm, 2006 Haziran'da, “maNga+” adıyla çok özel ikinci bir baskısıyla yeniden yayınladı.

Sevenlerinin desteğiyle yüz seksen bini aşan albüm satışıyla Altın Plak ödülünün sahibi oldular. Ayrıca "Bir Kadın Çizeceksin" şarkısı EA Sports'un FIFA 2006 oyunu soundtrackine dahil edildi. Albümden çekilen video klipler sırasıyla "Bir Kadın Çizeceksin", "Bitti Rüya", ve "Dursun Zaman" olmuştur.2007 yılında ise "Yalan" adlı şarkılarına klip çekmişlerdir.
Manga - Eriyorum Nihayete Şarkı Sözleri
En yalandan gülümsememle
Yasaklı bir kahraman yarattım
Siyah beyazdım sonra renklere boyandım
Daha on beş yaşında anladım

Kimlerin ne mal olduğunu
Ben onlar gibi aynalardan kaçmadım
Öldüğümü kimseler bilmesin
Yak be ruhlarımı külleri essin
Başka bir alem de gökkuşağı bilinsin
Kim olduğun ki sana mahkumsun ömrüm de
Hiç yoktun sırf sen ol diye
Son buldum Eriyorum Nihayete
Boynum dik sen hiç üzülme

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »