Manga - Bize Müsaade Ettim Şarkı Sözleri

Sayfamızda Manga - Bize Müsaade Ettim Sözleri, Manga - Bize Müsaade Ettim Şarkı Sözü, Manga - Bize Müsaade Ettim Lyrics, Manga - Bize Müsaade Ettim Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Manga Şarkı SözleriManga - Bize Müsaade Ettim şarkı sözlerinden önce Manga ile ilgili kısa bilgi;

Manga, 2001 sonlarına doğru kurulan Türk müzik grubudur.

İlk albümleri 5 Aralık 2004’te grupla aynı adı taşıyan “maNga” adıyla Sony Music Türkiye ve GRGDN ortaklığında piyasaya sürüldü. “Kal Yanımda “adlı parçada Kargo’nun solisti Koray Candemir, “İz Bırakanlar Unutulmaz” adlı parçada Vega grubunun solisti Deniz Akyüz, “Dursun Zaman” adlı parçada ise Göksel konuk sanatçı olarak albümde yer aldı.

Bu albüm, 2006 Haziran'da, “maNga+” adıyla çok özel ikinci bir baskısıyla yeniden yayınladı.

Sevenlerinin desteğiyle yüz seksen bini aşan albüm satışıyla Altın Plak ödülünün sahibi oldular. Ayrıca "Bir Kadın Çizeceksin" şarkısı EA Sports'un FIFA 2006 oyunu soundtrackine dahil edildi. Albümden çekilen video klipler sırasıyla "Bir Kadın Çizeceksin", "Bitti Rüya", ve "Dursun Zaman" olmuştur.2007 yılında ise "Yalan" adlı şarkılarına klip çekmişlerdir.
Manga - Bize Müsaade Ettim Şarkı Sözleri
Sen olmadan ben zamansız kuruyan bir dal
Biz olmadan martılar sanki aynı gülmüyor gibi
Geçer diye hiç dualara ihtiyaç duymadım
Bu kez dinmedi ah çaldı rüzgar beni senden

Son şarkım bu yine sana
Öldüm ben hep zevkle yanında
Var oldum arsız yokluğunda
Son perde gitmek düşer bana

Karlar altına mahkum
Buruk bir ilkbahar oldum ben
Bembeyaz düşler görüp titredim
Bugün ilk defa bize müsaade ettim
Ateşine düştüm düşeli

Son şarkım bu yine sana
Öldüm ben hep zevkle yanında
Var oldum arsız yokluğunda
Son perde gitmek düşer bana

Zaman gelip geçer önce süründürür
Ezip yener sonra unutturur
Diler gider o olmasa bile
Hayat devam eder

Zaman gelip geçer önce süründürür
Ezip yener sonra unutturur
Hiç böyle bitmesini istememiştim

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »