Manga - Beni Benimle Bırak Şarkı Sözleri

Sayfamızda Manga - Beni Benimle Bırak Sözleri, Manga - Beni Benimle Bırak Şarkı Sözü, Manga - Beni Benimle Bırak Lyrics, Manga - Beni Benimle Bırak Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Manga Şarkı SözleriManga - Beni Benimle Bırak şarkı sözlerinden önce Manga ile ilgili kısa bilgi;

Manga, 2001 sonlarına doğru kurulan Türk müzik grubudur.

İlk albümleri 5 Aralık 2004’te grupla aynı adı taşıyan “maNga” adıyla Sony Music Türkiye ve GRGDN ortaklığında piyasaya sürüldü. “Kal Yanımda “adlı parçada Kargo’nun solisti Koray Candemir, “İz Bırakanlar Unutulmaz” adlı parçada Vega grubunun solisti Deniz Akyüz, “Dursun Zaman” adlı parçada ise Göksel konuk sanatçı olarak albümde yer aldı.

Bu albüm, 2006 Haziran'da, “maNga+” adıyla çok özel ikinci bir baskısıyla yeniden yayınladı.

Sevenlerinin desteğiyle yüz seksen bini aşan albüm satışıyla Altın Plak ödülünün sahibi oldular. Ayrıca "Bir Kadın Çizeceksin" şarkısı EA Sports'un FIFA 2006 oyunu soundtrackine dahil edildi. Albümden çekilen video klipler sırasıyla "Bir Kadın Çizeceksin", "Bitti Rüya", ve "Dursun Zaman" olmuştur.2007 yılında ise "Yalan" adlı şarkılarına klip çekmişlerdir.
Manga - Beni Benimle Bırak Şarkı Sözleri
Al bu dünya, al senin olsun
Benim hiç gözüm yok, hepsi senin olsun
Ama son bir dileğim var senden şu gaybana dünyada
Varını, yoğunu al, hepsini al da...

Beni benimle bırak
Beni benimle bu cehennemde
Ruhum senden çok uzak
Yabancıyım senin cennetine

Al bu dünya, al senin olsun
Ne olur benden artık uzak dur
Bir günahım varsa işlediğim, o benim borcumdur
Sen varını yoğunu al, hepsini al da...

Beni benimle bırak
Beni benimle bu cehennemde
Ruhum senden çok uzak
Yabancıyım senin cennetine...

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »