Mabel Matiz - Ahu Şarkı Sözleri

Sayfamızda Mabel Matiz - Ahu Sözleri, Mabel Matiz - Ahu Şarkı Sözü, Mabel Matiz - Ahu Lyrics, Mabel Matiz - Ahu Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Mabel Matiz Şarkı SözleriMabel Matiz - Ahu şarkı sözlerinden önce Mabel Matiz hakkında kısa bilgi;

Asıl adı Fatih Karaca olan Mabel Matiz 31 Ağustos 1985, Mersin doğumludur... Çocukluğu, bir Akdeniz kasabası olan Erdemli’de geçirmiştir

Mesleği diş hekimliğidir. 2008 yılında İstanbul Üniversitesi Diş Hekimliği fakültesini bitirdi.

Üniversite zamanlarında aldığı gitar ve şan dersleri ile müzik eğitimine başladı. Göksel, Teoman ve Ceylan Ertem gibi sanatçılarla çalıştı.

Yaşım Çocuk isimli albümünde ki 9 şarkının sözü ve bestesi kendisine aittir.

İşte Mabel Matiz 2015 Gök Nerede Albümü şarkılarından birisi...
Mabel Matiz - Ahu Şarkı Sözleri
Yandı gönül gördüm en ahı
Gözleri göz değil ahu
Şaştı dalımda çiçeğim heyhat
Ben yoruldum yaz günahı

Yaz gidip güzden dönerken
Tez vuruldum ah gülerken
Şimdi tüm yollar hayırsız
Har büyür halim direnmez

Çal beni, çal gecem günüm, karışalım
Çağırıp kadehlere baharı
Al senin olsun en sarı yazlarım
Sarılıp da bir daha ayrılmamalı

Ah yaşım genç delikan
Düştüm kaldım perişan
Aşk bürür ruhumu
Meylere kulum en başından

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »