Kiraz Mevsimi - Aydilge ve Ayaz Haberin Yok Şarkı Sözleri

Sayfamızda Kiraz Mevsimi - Aydilge ve Ayaz Haberin Yok Sözleri, Kiraz Mevsimi - Aydilge ve Ayaz Haberin Yok Şarkı Sözü, Kiraz Mevsimi - Aydilge ve Ayaz Haberin Yok Lyrics, Kiraz Mevsimi - Aydilge ve Ayaz Haberin Yok Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Kiraz Mevsimi DizisiBaşrollerini Özge Gürel ve Serkan Çayoğlu’un oynadığı Kiraz Mevsimi dizisinin müziği, Kiraz Mevsimi şarkısı ve şarkı sözleri...

Macera şöyle başlıyor.''Kiraz mevsimi aşkın zamanıdır.'' sözüyle dizinin hikayesi başlıyor.

Romantik Komedi serisininde senaristi olan Aslı Zengin, Özge Gürel (dizideki adı Öykü) ile genç bir moda tasarımcısını sunuyor bize. İstanbul'un tipik orta halli bir mahallesinde geçen dizide, karakterlerin mahalleden çıkmış olmasının yanında mahallenin direnmekte olduğu değişimde dizinin konusu olarak karşımıza çıkıyor.

Öykü'nün çocukluk aşkı olan Mete'nin ve onun ortağı olan Ayaz arasında yaşadığı aşk ikilemi, yakın arkadaşı olan Şeyma'nın gizli oyunları yüzünden içinden çıkılmaz bir hal alır. Dizinin çapkın bekarı olan Ayaz içinse Öykü'nün hayatına girmesi gönlünü kaptırma riski bulunan eğlenceli bir oyundan ibarettir. Öykü hayallerine ulaşmak için maceradan maceraya atlarken mahallede içinde bulunduğu değişim rüzgarları yüzünden savrulmaktadır.
Kiraz Mevsimi-Aydilge ve Ayaz Haberin Yok Dizisinin Müziği Şarkı Sözleri
Gözdeki yaşımsın benim
Neredesin, neredesin?
Belki de ağladığım için
Düştün ve gittin
Sen benim seri katilim
Kaç beni yok ettin
Aşkın mahkemesi yok ki
Suçlu gözlerin
Ayna ayna anlat ona
Yalnızlık ne başa bela
Senle bir olmak zor ama
Yerle bir oldum çok
Aşkın çaresi yok
Sen benim seri katilim
Kaç beni yok ettin
Aşkın mahkemesi yok ki
Suçlu gözlerin
Ayna ayna anlat ona
Yalnızlık ne başa bela
Senle bir olmak zor ama
Yerle bir oldum çok
Aşktan haberin yok
Aşkımız zamansız olacak
Çünkü hep...
Hep yarım kalacak
Ayna ayna anlat ona
Yalnızlık ne başa bela
Senle bir olmak zor ama
Yerle bir oldum çok
Aşkın çaresi yok
Aşkın çaresi yok
Aşktan haberin yok

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »