İrem Derici - Değmezsin Ağlamaya Şarkı Sözleri

Sayfamızda İrem Derici - Değmezsin Ağlamaya Sözleri, İrem Derici - Değmezsin Ağlamaya Şarkı Sözü, İrem Derici - Değmezsin Ağlamaya Lyrics, İrem Derici - Değmezsin Ağlamaya Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

İrem Derici Şarkı Sözleriİrem Derici - Değmezsin Ağlamaya şarkı sözlerinden önce İrem Derici ile ilgili kısa bilgi;

İrem Derici, 21 Mart 1987, İstanbul doğumludur.

Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Piyano Bölümü mezunu olan İrem Derici, O Ses Türkiye yarışması ile tanındı. BU yarışmayı birinci olarak tamamlayamamasına rağmen bu yarışma sayesinde tanınan müzisyenlerin içinde, sonraki müzik kariyerinde en başarılı olan sanatçı oldu.

Çıkardığı tekliler ve klipleri, sürekli olarak müzik kanallarında ve radyolarda yayınlandı.

İlk teklisi "Bensiz Yapamazsın" ve ikinci teklisi ise "Düşler Ülkesinin Gelgit Akıllısı" ismiyle çıktı ve çok tutuldular.

Ardından 15 Nisan 2014'de "Kalbimin Tek Sahibine" isimli teklisi piyasaya çıkmıştır. Kanal D ekranlarında yayınlanan Beyaz Show isimli programda seslendirdi. Çıktığı andan itibaren dijital platformlarda "en çok dinlenenler" arasına girmiştir.
İrem Derici - Değmezsin Ağlamaya Şarkı Sözleri
Değmezsin ağlamaya,
Bitip tükenmiş ömür.
Her şeyimi harcadım uğruna,
Çok aptalmış bu gönül.

Hayaller asmıştım aşk konulu,
Gönlün duvarlarına.
Ümitler yeşerttim aşk kokulu,
Gönlün baharlarına.

Azıcık sevseydin, şükretseydin,
Sevdamızın hatrına.
Değdi mi yitirmeye düşleri,
Böyle bir hiç uğruna?

Gözüm kör olmuş aşkından yazık,
Beni acıtsan da suçlamadım.
Tek başına sevmek yetmiyormuş,
Biraz geç oldu ama anladım.

Değmezsin ağlamaya,
Bitip tükenmiş ömür.
Her şeyimi harcadım uğruna,
Çok aptalmış bu gönül.

Değmezsin ağlamaya,
Bitip tükenmiş ömür.
Her şeyimi harcadım uğruna,
Çok aptalmış bu gönül.

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »