Emre Altınok - Yüreğimde Şarkı Sözleri

Sayfamızda Emre Altınok - Yüreğimde Sözleri, Emre Altınok - Yüreğimde Şarkı Sözü, Emre Altınok - Yüreğimde Lyrics, Emre Altınok - Yüreğimde Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Emre Altınok Şarkı SözleriEmre Altınok - Yüreğimde şarkı sözlerinden önce Emre Altınok ile ilgili kısa bilgi;

Emre Altınok , 1983 yılı Balıkesir doğumludur.

Tüm şarkıları pop akustik tarzda ve şarkıların tüm söz ve müziğini kendisine aittir.

Emre Altınok'un, müzikal kariyeri henüz 12 yaşında iken başlamıştır. Altınok, alışılmışın dışında gitar çalma tekniği ve özgün besteleriyle de genç kuşağın akustik pop tarzında en iddialı müzisyenlerinden biri olmuştur.

2009 yılında kendisinin kurduğu "Melodimenko" isimli orkestrasıyla da dinleyicilerle buluşmaya devam etmektedir.

2006 yılında Kral TV'nin düzenlediği "Türkiye ve Avrupa Webeste" yarışmasında üçüncü oldu.
Emre Altınok - Yüreğimde Şarkı Sözleri
Umutlar tükendi sandım
Ayrılığın vakti yakın
Sensizliğe bir adım kala
Seninle yeniden başladım
Umutlar tükendi sandım
Aşkımın vakti yakın
Sensizliğe bir adım kala
Seninle yeniden başladım

Hadi gel kıralım zincirlerimizi birden
Hadi gel yazalım kaderimizi
Hadi gel kıralım zincirlerimizi birden
Hadi gel yazalım kaderimizi

Aşkım yollara düşmüş
Sevdan yüreğimde
Aşkım yollara düşmüş
Sevdan yüreğimde

Koş gel sarılalım ayrılmayalım
Sevelim hep sonsuza dek
Koş gel sarılalım ayrılmayalım

Sevelim hep sonsuza dek
Sen benimle varsın benimle yanarsan
Sen sevgimi hisset
Sevgiyi benimle yaşarsın..

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »