Emre Altınok - Unutma Beni Şarkı Sözleri

Sayfamızda Emre Altınok - Unutma Beni Sözleri, Emre Altınok - Unutma Beni Şarkı Sözü, Emre Altınok - Unutma Beni Lyrics, Emre Altınok - Unutma Beni Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Emre Altınok Şarkı SözleriEmre Altınok - Unutma Beni şarkı sözlerinden önce Emre Altınok ile ilgili kısa bilgi;

Emre Altınok , 1983 yılı Balıkesir doğumludur.

Tüm şarkıları pop akustik tarzda ve şarkıların tüm söz ve müziğini kendisine aittir.

Emre Altınok'un, müzikal kariyeri henüz 12 yaşında iken başlamıştır. Altınok, alışılmışın dışında gitar çalma tekniği ve özgün besteleriyle de genç kuşağın akustik pop tarzında en iddialı müzisyenlerinden biri olmuştur.

2009 yılında kendisinin kurduğu "Melodimenko" isimli orkestrasıyla da dinleyicilerle buluşmaya devam etmektedir.

2006 yılında Kral TV'nin düzenlediği "Türkiye ve Avrupa Webeste" yarışmasında üçüncü oldu.
Emre Altınok - Unutma Beni Şarkı Sözleri
Sılada her şey gurbette hep sen
Kokladığım her goncada senin kokun
Bütün çiçeklerin renkleri sende
Sılada her şey gurbette hep sen
Kokladığım her goncada senin kokun
Bütün çiçeklerin renkleri sende
Dağlarda rüzgar oldun bağrıma esen ah
Denizin dalgaları seni getirdi
Unutma sakın beni unutma

Elbet dönerim elbet yanına
Bu hasret bitecek sılada
Olacağız hep yan yana
Unutma sakın beni unutma
Elbet dönerim elbet yanına
Bu hasret bitecek sılada
Olacağız hep yan yana
Unutma sakın beni unutma
Elbet dönerim elbet yanına
Bu hasret bitecek sılada
Olacağız hep yan yana

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »