Duman - Yürek Şarkı Sözleri

Sayfamızda Duman - Yürek Sözleri, Duman - Yürek Şarkı Sözü, Duman - Yürek Lyrics, Duman - Yürek Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Duman Şarkı SözleriDuman - Yürek şarkı sözlerinden önce Duman ile ilgili kısa bilgi;

Duman,1999 yılında kurulmuş bir Türk rock grubudur...

Dumanın vokalistlğini Kaan Tangöze, gitaristi Batuhan Mutlugil, bas gitaristi Ari Barokas ve bateristi Cengiz Baysal yapmaktadır.

Duman, 1999'da çıkan ilk albümü Eski Köprünün Altında ile müzik piyasasına giriş yapmıştır.

Duman grubu bir çok şarkıcı ile sayısız düetler yapmıştır.

Duman - Yürek Şarkı Sözleri
Varamadım, doyamadım kokusuna tadına.
Adım adım, kovaladım bulamadım izini
Salınarak, gezinerek,beni deli ediyor
Ölene dek, mezara dek yüreğimi yakıyor
Aman Allah.
Ölene dek mezara dek yüreğim yanıyor.

Bu ne kaçış bu ne gidiş öyle delice bir aşk
Varılamaz dönülemez gel benimle dolaş
Aman Allah
Ölene dek mezara dek
Gel benimle dolaş

Ahh kimin için atıyor bu yürek
Söyle kimin için atıyor bu yürek
Napıp ediyor sevdiğini üzüyor
Aklımız ermez aman Allah
Naz mı ediyor gözlerini süzüyor
Ah geri gelmez

Alışamam değişemem ,gelemedim oyuna
Uzanırım erişemem tutamadım elini

Deli gönül dayanamaz bildiğini okuyor
Sevilemez sarılamaz yine seni arıyor
Aman Allah
Ölene dek mezara dek yine seni arıyor

Ahh kimin için atıyor bu yürek
Söyle kimin için atıyor bu yürek
Napıp ediyor sevdiğini üzüyor
Aklımız ermez aman Allah
Naz mı ediyor gözlerini süzüyor
Ah geri gelmez

Ahh kimin için atıyor bu yürek
Söyle kimin için atıyor bu yürek
Napıp ediyor sevdiğini üzüyor
Aklımız ermez aman Allah
Naz mı ediyor gözlerini süzüyor
Ah geri gelmez

Napıp ediyor sevdiğini üzüyor
Aklımız ermez aman Allah
Naz mı ediyor gözlerini süzüyor
Ah geri gelmez

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »