Duman - En Güzel Günüm Gecem Şarkı Sözleri

Sayfamızda Duman - En Güzel Günüm Gecem Sözleri, Duman - En Güzel Günüm Gecem Şarkı Sözü, Duman - En Güzel Günüm Gecem Lyrics, Duman - En Güzel Günüm Gecem Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Duman Şarkı SözleriDuman - En Güzel Günüm Gecem şarkı sözlerinden önce Duman ile ilgili kısa bilgi;

Duman,1999 yılında kurulmuş bir Türk rock grubudur...

Dumanın vokalistlğini Kaan Tangöze, gitaristi Batuhan Mutlugil, bas gitaristi Ari Barokas ve bateristi Cengiz Baysal yapmaktadır.

Duman, 1999'da çıkan ilk albümü Eski Köprünün Altında ile müzik piyasasına giriş yapmıştır.

Duman grubu bir çok şarkıcı ile sayısız düetler yapmıştır.

Duman - En Güzel Günüm Gecem Şarkı Sözleri
Kafadan attım salladım
Türkülerden de çaldım
Sahnelere çıkıp içtim oynadım
Ben gönülden inandım

Şarkını seç gel benimle
Beraber bağralım
Dalganı geç sen benimle

Elini verdin sıkmadım
Boynundan sarıldım
Tekme tokat öne geçtin bıkmadın
Sen gönülden inandın

Şarkını seç gel benimle
Beraber bağralım
Dalganı geç sen benimle

En güzel günüm gecem sizinle
Bu nasıl sevgidir böyle
En güzel günüm bu gece
Çalarım söylerim keyfe

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »