Sezen Aksu - Acıtmışım Canını Sevdikçe Şarkı Sözleri

Sayfamızda Sezen Aksu - Acıtmışım Canını Sevdikçe Sözleri, Sezen Aksu - Acıtmışım Canını Sevdikçe Şarkı Sözü, Sezen Aksu - Acıtmışım Canını Sevdikçe Lyrics, Sezen Aksu - Acıtmışım Canını Sevdikçe Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Sezen Aksu Şarkı SözleriSezen Aksu - Acıtmışım Canını Sevdikçe şarkı sözlerinden önce Sezen Aksu ile ilgili kısa bilgi;

Gerçek ismi Fatma Sezen Yıldırım olan Sezen Aksu, 13 Temmuz 1954, Denizli, Türkiye doğumludur.

Sanatçı, Besteciliği ve söz yazarlığının yanında aynı zamanda yapımcıdır.

Müzik hayatı, 1970 yılında katıldığı ‘Hafta Sonu‘ dergisinin açtığı ‘Altın Ses‘ yarışmasında altıncı olmasıyla başladı.

1991 yılında piyasaya çıkan "Gülümse" isimli albümü, Türk müzik tarihinde en fazla satan albümü oldu. Minik Serçe Lakaplı Sezen Aksu, 1998 yılında Kültür Bakanlığının tavsiyesiyle verilmeye başlanan Devlet Sanatçısı ünvanına lâyık görüldü, ancak bu ödülü almayarak geri çevirdi...

Hayatını İstanbul'da sürdüren Sezen Aksu, oturduğu ev ile ilgili bir de klip çekti.
Sezen Aksu - Acıtmışım Canını Sevdikçe Şarkı Sözleri
Hani yangın yerinde
Sevmiştim ben seni
Darmadağın akşamlarda

Bir avuç kül uzattın
Bense kırık bir cam
Yıkıntılar arasında

Ah neden korktun?
Ah neden korktun?
Bir uyandım ki artık yoktun
Uzanıp eşsiz hatırandan öptüm

Meğer nasıl da acı
Nasıl da gece
Kanatmışım yaranı sevdikçe

Meğer nasıl karanlık
Ne beyhude
Acıtmışım canını sevdikçe

Bırakıp gittin
Yok olup yittin
Gözlerindeki hüzün, hüzün...
Bak siliniyor yüzün, yüzün...

Karanlık gözlerinden
Öpmüştüm ben seni
Paramparça akşamlarda

Isınmıştık birlikte
Bu soğuk dünyada
Yıkıntılar arasında

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »