Sertab Erener - Aslolan Aşktır Şarkı Sözleri

Sayfamızda Sertab Erener - Aslolan Aşktır Sözleri, Sertab Erener - Aslolan Aşktır Şarkı Sözü, Sertab Erener - Aslolan Aşktır Lyrics, Sertab Erener - Aslolan Aşktır Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Sertab Erener Şarkı SözleriSertab Erener - Aslolan Aşktır şarkı sözlerinden önce Sertab Erener ile ilgili kısa bilgi;

Sertab Erener, 4 Aralık 1964 İstanbul doğumludur. Türk şarkıcı, şarkı sözü yazarı, besteci ve prodüktörüdür.

1992'de Sezen Aksu'nun desteği ile ilk stüdyo albümü Sakin Ol'u çıkarmıştır.

Sertap Erener, Doksanlar Türkçe Pop denincei ilk akla gelen sanatçılardandır.1995'te, ilk kez düzenlenen Kral TV Video Müzik Ödülleri'nden En İyi Pop Kadın Sanatçı kategorisinde ödül almaya hak kazanmıştır.

2003'ün ilk aylarında, Türkiye'yi Letonya'nın başkenti Riga'da düzenlenecek olan 2003 Eurovision Şarkı Yarışması'nda temsil etmiş ve birinci olmuştur.
Sertab Erener - Aslolan Aşktır Şarkı Sözleri
Susma konuşalım,
Dersen ona da evet
İster savaşalım
İster barışalım

İster daha uzak
Ya da yakın durarak
Sen seç ben uyarım
Aslolan aşktır

Gidiyorum bu defa bitti derken

Bir adım geriye uzlaştık
Çünkü ortalama bir aşktık
Şiddeti vasatın altında
Zora gelince kaçtık

Ne sen canım ne ben
Göze alamazdık
Aşk bu ölüme eştir
Bizse sıradandık

Daha çok yolumuz var
Muhtelif konumuz var
Önce durulmalı
Sonra kibar kibar

Gidiyorum bu defa bitti derken

Bir adım geriye uzlaştık
Çünkü ortalama bir aşktık
Şiddeti vasatın altında
Zora gelince kaçtık

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »