Sertab Erener - Aaaa Şarkı Sözleri

Sayfamızda Sertab Erener - Aaaa Sözleri, Sertab Erener - Aaaa Şarkı Sözü, Sertab Erener - Aaaa Lyrics, Sertab Erener - Aaaa Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Sertab Erener Şarkı SözleriSertab Erener - Aaaa şarkı sözlerinden önce Sertab Erener ile ilgili kısa bilgi;

Sertab Erener, 4 Aralık 1964 İstanbul doğumludur. Türk şarkıcı, şarkı sözü yazarı, besteci ve prodüktörüdür.

1992'de Sezen Aksu'nun desteği ile ilk stüdyo albümü Sakin Ol'u çıkarmıştır.

Sertap Erener, Doksanlar Türkçe Pop denincei ilk akla gelen sanatçılardandır.1995'te, ilk kez düzenlenen Kral TV Video Müzik Ödülleri'nden En İyi Pop Kadın Sanatçı kategorisinde ödül almaya hak kazanmıştır.

2003'ün ilk aylarında, Türkiye'yi Letonya'nın başkenti Riga'da düzenlenecek olan 2003 Eurovision Şarkı Yarışması'nda temsil etmiş ve birinci olmuştur.
Sertab Erener - Aaaa Şarkı Sözleri
Ufkuma dogdun gün ile
Ben vuruldum fikrine
Böylesi görkem olmaya
Eğilsin dağlar dizine

Demire büründüm aşk ile
Saklı durdum gündüze
Sana benim aklım bakire
Eğilsin dağlar gücüne
Hasretim var böylesine

Gel bana gör beni
Aşkin neyledi
Gül gibi güleç yüzüm
Beni terk eyledi ah

Sel gibi aktın gönlüme
Damla döndü göllere
Azmin düşman başına
Eğilsin alem dizine

Çok ağlattın güldür beni
Çektiğim yetmedi mi
Gül gibi güleç yüzüm
Beni terk eyledi ah

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »