Resul Dindar - Hemşin'in Puşilisi Şarkı Sözleri

Sayfamızda Resul Dindar - Hemşin'in Puşilisi Sözleri, Resul Dindar - Hemşin'in Puşilisi Şarkı Sözü, Resul Dindar - Hemşin'in Puşilisi Lyrics, Resul Dindar - Hemşin'in Puşilisi Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

Resul Dindar Şarkı SözleriResul Dindar - Hemşin'in Puşilisi şarkı sözlerinden önce Resul Dindar ile ilgili kısa bilgi;

Resul Dindar, 24 Ocak 1982, Hopa, Artvin doğumludur...

2008 yılının yazında, arkadaşlarıyla birlikte, solistliğini kendisinin yaptığı, Karmate (değirmen) isimli müzik grubunu kurdu.

Grup, Nani ve Nayino adlı albümleri çıkardıktan sonra, Resul Dindar, ayrılarak müziğe tek başına devam etme kararı aldı ve 1 Nisan 2013 tarihinde Divane adlı ilk solo albümünü yayınladı.

Laz kökenli halk müziği sanatçısı olan Resul Dindar, Türkçenin yanı sıra, Karadeniz Bölgesi'nde konuşulan Lazca, Megrelce, Gürcüce ve Hemşince gibi dillerinde de çeşitli eserler seslendirdi...

üyük çoğunluğu memleketinde geçmiş olan yaşamının etkileri ve öngörüleri neticesinde Karadeniz müziğinin doğasında büyüdü.
Resul Dindar - Hemşin'in Puşilisi Şarkı Sözleri
Hemşin'un yaylalari
Hepsi gider hoşuma
Kale'nin soğuk suyi
Akar boşi boşina

Yakti eldurdi beni
Dertli tulumin sesi
Yaksun seni da yaksun
Hemşin'un puşilisi

Kurutupta sakladum
Bana verdiğin güli
Karişelum dumana
Deriz kaybettik yoli

Çikardum yeleğumi
Astum bi kuri dala
Vereyim yureğumi
Yarum boynuna dola

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »