İsmail Yk - Yaralıyım Şarkı Sözleri

Sayfamızda İsmail Yk - Yaralıyım Sözleri, İsmail Yk - Yaralıyım Şarkı Sözü, İsmail Yk - Yaralıyım Lyrics, İsmail Yk - Yaralıyım Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

İsmail YK Şarkı Sözleriİsmail Yk - Yaralıyım şarkı sözlerinden önce İsmail YK ile ilgili kısa bilgi;

İsmail YK, 5 Temmuz 1978 Almanya, Hamm doğumludur. Türk Müzik Sanatçısı,Müzisyen, Şarkı sözü yazarı, Besteci, Aranjör.

2004 yılında çıkardığı Şappur Şuppur Adlı ilk solo albümü ile büyük küçük herkesin beğenisiyle karşılanmış,arka arkaya çıkardığı Solo Albümler ile satış rekorları kırmıştır.

İsmail YK Yurtseven Kardeşler Müzik grubunun en küçük Solistiydi.

2006 yılında Bombabomba.com albümü ile çıkış yakalayıp bu albümle de müzik dünyasına bomba gibi giriş yapmıştır.

İsmail Yk - Yaralıyım Şarkı Sözleri
Seninle hayatı cennet sanırdım,
melek gibi görüp koşardım sana,
sıcak nefesinden hayat alırdım,
herşeyim sendin ne yaptın bana,
hayatımı yıkan kalbime kıran,
hergün ağlatan sen oldun,
kurşunu sıkan arkamdan vuran,
yüreğimi yakan sen oldun.

Yaralıyım yaralı senden ayrı kalalı,
çok zoruma gidiyor başkasının olalı,
yaralıyım yaralı senden ayrı kalalı,
çok zoruma gidiyor başkasının olalı.

Mutluğu bana hep sen verirdin,
gözlerimde yaşı gelip silerdin,
kollarına alıp sarılıp bana,
sevgilimsin benim diye söylerdin,
hayatımı yıkan kalbimi kıran,
hergün ağlatan sen oldun,
kurşunu sıkan arkamdan vuran,
yüreğimi yakan sen oldun.

Yaralıyım yaralı senden ayrı kalalı,
çok zoruma gidiyor başkasının olalı,
yaralıyım yaralı senden ayrı kalalı,
çok zoruma gidiyor başkasının olalı,
yaralıyım yaralı senden ayrı kalalı,
çok zoruma gidiyor başkasının olalı.

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »