İsmail Yk - Ayrılmam Şarkı Sözleri

Sayfamızda İsmail Yk - Ayrılmam Sözleri, İsmail Yk - Ayrılmam Şarkı Sözü, İsmail Yk - Ayrılmam Lyrics, İsmail Yk - Ayrılmam Şarkısının Sözleri vb. armaların cevabını bulabilirsiniz.

İsmail YK Şarkı Sözleriİsmail Yk - Ayrılmam şarkı sözlerinden önce İsmail YK ile ilgili kısa bilgi;

İsmail YK, 5 Temmuz 1978 Almanya, Hamm doğumludur. Türk Müzik Sanatçısı,Müzisyen, Şarkı sözü yazarı, Besteci, Aranjör.

2004 yılında çıkardığı Şappur Şuppur Adlı ilk solo albümü ile büyük küçük herkesin beğenisiyle karşılanmış,arka arkaya çıkardığı Solo Albümler ile satış rekorları kırmıştır.

İsmail YK Yurtseven Kardeşler Müzik grubunun en küçük Solistiydi.

2006 yılında Bombabomba.com albümü ile çıkış yakalayıp bu albümle de müzik dünyasına bomba gibi giriş yapmıştır.

İsmail Yk - Ayrılmam Şarkı Sözleri

Anladim artik beni sevmiyorsun biliyorum
Ama ben seni her halinle seviyorum
Ayrilik sozlerine inan dayanimiyorum
Bak ilk defa dizlerinde agliyorum

Ayrilmam alistim sana ben
Ayrilmam atamam yuregimden
Koparma beni senden
Ayrilmam kopamam senden

Ayrilmam koparma beni senden )
Ayrilmam atamam yuregimden )
Ayrilmam canima can katandan )x2
Ayrilmam ayirma kollarindan )
----
Hani sen benimdim hani cok severdin
Simdi ya sen nasil nasil nasil gidersin
Hani sen benimdim hani cok severdin
Simdi ya sen nasil nasil nasil gidersin

Ayrilmam koparma beni senden )
Ayrilmam atamam yuregimden )
Ayrilmam canima can katandan )x2
Ayrilmam ayirma kollarindan )

Siir:
Beni senden koparirsan bilki bu can, can çekisecek, beni senden ayirirsan bilki can damarim kesilecek, sen olmasan canim, sanma bu kalp baska birini sevecek, eger beni senden koparirsan bilki bu can sensiz ölüp gidecek be gulum...

Şarkıyı Youtube araDailymotion araİzlesene araŞarkıyı Twitter Ara

Yazıyı Paylaş

Benzer Yazılar

Sonraki Yazı
« Prev Post
Önceki Yazı
Next Post »